silos
Här har jag inte varit på ett tag,men nu är det dags att skriva några rader.Jag kom att tänka på Odla idag,när jag höll på att arbeta i hyreshusets lilla trädgård.
Det är varmt som i de södra delen av våran jord och jag undrar om det kanske kommer att bli vattnings förbud om det fortsätter att vara så här varmt.Själv älskar jag värmen!

Mina vovvar väcker mig tidigt varje morgon och vi kommer ut till en ljuvlig dag där man endast kan njuta av tillvaron!

Jag önskar er alla en skön resten av dagen!
Monica M zon 4
Kul att höra av dig. Låter som du trivs med livet och att du har det bra. Arbeta nu inte för mycket i värmen! rose.gif
zissi
Javisst är det härligt med hundar silos, då kommer man ut i alla väder. Skönt att höra någon som tycker om värmen också. Själv längtar jag efter några svala dagar, men det kommer nog snart hörde jag på vädret nyss.
Fortsätt och njut av sommaren så mycket du kan Silos!! smiley_small_hug.gif
Alba
Hej
Ja det var ett tag sen du var synlig här....roligt att höra av dig igen.
Det är nog inte omöjligt att det blir vattningsförbud i denna värme. Jag längtar efter någon sval dag så man får hämta andan lite.
Ha en riktigt fin sommar.
silos
CITAT (Monica M zon 4 @ 02-07-2009, 17:25) *
Kul att höra av dig. Låter som du trivs med livet och att du har det bra. Arbeta nu inte för mycket i värmen! rose.gif


Ja,jag trivs alldeles jätte bra!För det första har jag flyttat till en tvåa på nedre botten i samma hyreshus.Det känns nästan som att bo i eget hus,när jag kan bra går ner 5 trappsteg och är ute.Och för det andra att jag kan jobba i trädgården!
Jag tar det lugnt i värmen.
smiley_small_hug.gif
silos
CITAT (zissi @ 02-07-2009, 18:21) *
Javisst är det härligt med hundar silos, då kommer man ut i alla väder. Skönt att höra någon som tycker om värmen också. Själv längtar jag efter några svala dagar, men det kommer nog snart hörde jag på vädret nyss.
Fortsätt och njut av sommaren så mycket du kan Silos!! smiley_small_hug.gif


Det är det verkligen;och jag gillar att vara på promenader med mina vovvar,men nu kan vi inte ta långa promenader i denna värme.Tidigt på morgnarna är det lita svalare och då vill vovvarna ta en längre sväng.
Det hörde jag med att vädret kommer blir svalare och det behövs för allt levande.
smiley_small_hug.gif
silos
CITAT (Alba @ 03-07-2009, 08:15) *
Hej
Ja det var ett tag sen du var synlig här....roligt att höra av dig igen.
Det är nog inte omöjligt att det blir vattningsförbud i denna värme. Jag längtar efter någon sval dag så man får hämta andan lite.
Ha en riktigt fin sommar.


Inte kan jag glömma bort Odla folket! rose.gif
Idag har det blivit mulet och genast har luften blivit svalare tummenupp.gif

Jag önskar dig med en riktigt fin sommar!
smiley_small_hug.gif
ängsvädd
Kul att höra ifrån dig smile.gif Må så gott i sommarvärmen eller sommarsvalkan eller vad det nu blir smile.gif
silos
CITAT (-Mimmi- @ 03-07-2009, 21:58) *
Kul att höra ifrån dig smile.gif Må så gott i sommarvärmen eller sommarsvalkan eller vad det nu blir smile.gif



Tack!
Här har det åskat och regnat,idad skiner solen,men det kommer snart regn igen.'Ha det bra du med i sommarvärmen,eller vad det nu är för väder hos dig.smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon