jag är så jäkla arg på Telia!!! Förra sommaren skaffade jag ny mobil med Telia. Jag bad dem uttryckligen två gånger att portera mitt tidigare nummer till detta nya abonnemang. Visst skriv på avtalet vi skickar så lägger vi det numret på det nya abonnemanget. Jag var tvungen att skriva på detta för att få över (portera) numret till abonnemanget jag skaffat till min nya mobil. jag ville ju såklart inte ha TVÅ abonnemang men bara en telefon, då hade jag ju såklart skaffat en till mobil....grrrr
De "glömde" visst säga att de lurade på mig ett till abonnemang så jag skrev ju på glatt och kunde ju använda mitt nr. På sista tiden har jag fått så anmärkningsvärda fakturor att jag ringde idag och sa att det måste vara något fel eftersom jag har två abonnemang...
"neeeej vi kan inte göra nåt om du skrivit på avtalet" sa hon mopsigt. "Har du inga belägg för vad kundservice sa så kan vi inte göra något " Hade tantan varit i närheten hade hon fått en spade i huvudet... snacka om fräckt att bara ha ett sätt att nå kundservice, via telefon, och sen hävdar de att jag inte kan styrka det jag säger... fy sjutton aldrig mer Telia. Inkompetenta människor... borde lärt mig från förra gången jag hade abonnemang där! den gången fick jag 75 kronor i kompensation för att min mobil inte fungerade i något nät alls, men abonnemanget fick jag dras med... så vad ni gör skriv brev till dem om ni ska göra nåt motsvarande så ni kan belägga det