Full version: T&M katalog
Kristina i Skåne
Har alla som brukar få T&M fått sin katalog? Jag har nämligen inte fått min och funderar på att beställa en ny om de är färdiga med sina utsick... Den är ju bara ett måste såna här ruggiga höstdagar...
Ingrid på Västkusten
Jomen den är la på 'G' nu i posten :-)
Jag ahr fått Secret seeds allaredan...


Hälsar Ingrid
Kristina i Skåne
Jag har också fått Secret seeds, kom idag på posten, men jag har inte hunnit titta så mycket i den ännu. Jag har hört flera som fått T&M också så jag tänkte att de kanske redan har skickat ut sina kataloger. Jag beställde inget förra året så jag tänkte att de kanske inte skickar ut då?
Ingrid på Västkusten
Hmm jag ahr aldrig beställt men brukar få den i alla fall nu i fyra år :-))) MINST!


Hälsar Ingrid
Kristina i Skåne
Ok, då får jag försöka behärska mig ett tag till... biggrin.gif
zaaritha
Den kom i dag!!!!
Jag får alltid ett pirr i magen när frökatalogerna kommer! Har inte tittat i den än, drar ut på det.....
Secret seeds? Ny för mej! Hemsida?
Trevlig kväll, på er!
Maj-Brith
kerstin z5-6
secret seeds
zaaritha
Tack för hjälpen!
Har vart inne o kollat på sidan--mycket intressant man skulle vilja ha!!
M-B
Wargen
Var beställer man T&M katalogen? Kan man beställa den från Sverige? wink.gif
Ingrid på Västkusten
I Sverige tar många företag betalt för T&M katalogen trots att den är helt gratis att skicka efter! 25 kr minst.

Man beställer den direkt ifrån England på mail t ex åsså får man den hem i brevlådan.

Hälsar Ingrid
Wargen
CITAT
Man beställer den direkt ifrån England på mail

Ska prova att maila. Har för mig att jag försökte det för något år sedan och då ville de ha betalt, man skulle betala med kort vilket jag inte har så det blev aldrig någon katalog. sad.gif Men nu ska jag försöka igen! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon