Full version: Spotify
Netha
Jesses vad musik man kommer åt att lyssna helt gratis.

Idag har jag njutit av skönsång i timmar, medans jag stickat. wub.gif

Har också lagt upp olika album där jag når mina favoriter. smile.gif
Sussie F-Flower
God kväll i stugan, Netha!

Spotify???? confused.gif Har aldrig hört talas om det... Är det en musikkanal...?

Vad håller du på att sticka nu då??? Du är så flink i fingrarna så du byter ju alster hela tiden...

(Jag tror tammesjutton att jag ska skicka upp min halvstickade Ylleväst till dig laugh.gif så får du göra den färdig.... Jag har tappat stinget på den... blush.gif 37 trådar i garnet... (om jag minns rätt) Fy fan, du förstår väl att man kan tappa lusten för mindre...? crying.gif )
Netha
CITAT (Sussie F-Flower @ 17-04-2009, 23:14) *
God kväll i stugan, Netha!

Spotify???? confused.gif Har aldrig hört talas om det... Är det en musikkanal...?

Vad håller du på att sticka nu då??? Du är så flink i fingrarna så du byter ju alster hela tiden...

(Jag tror tammesjutton att jag ska skicka upp min halvstickade Ylleväst till dig laugh.gif så får du göra den färdig.... Jag har tappat stinget på den... blush.gif 37 trådar i garnet... (om jag minns rätt) Fy fan, du förstår väl att man kan tappa lusten för mindre...? crying.gif )

Tror det är en musikkanal.
Tydligen så kan man ha den som gratisstjänst och då godkänna att få reklam ibland ..
eller betala 99kr/mån och slippa reklamen.
Så sa dotter som laddade ner programmet idag.

Iaf så har jag lyssnat i timmar och inte fått någon reklam.

Men hörru ... ang yllegarn.. de dammar sååå mycket och det tycker inte mina sjuka lungor om.
20th_century_fox
japp biggrin.gif
skånepåg
Älskar spotify wub.gif
Sussie F-Flower
CITAT (Netha @ 17-04-2009, 23:23) *
Men hörru ... ang yllegarn.. de dammar sååå mycket och det tycker inte mina sjuka lungor om.



blush.gif -Fasen också...! Om du sitter utomhus då.... laugh.gif ?

(...skojar bara... flirting.gif Tycker bara att du är så himla duktig som åstadkommer så mycket... kram2.gif )

Stor KRAM till Dig ändå... laugh.gif kompiskram.gif
skånepåg
Här har ni en soft playlist som jag gjort biggrin.gif
Alba
CITAT (Netha @ 17-04-2009, 23:03) *
Jesses vad musik man kommer åt att lyssna helt gratis.

Idag har jag njutit av skönsång i timmar, medans jag stickat. wub.gif

Har också lagt upp olika album där jag når mina favoriter. smile.gif




Så modern du är Netha.....jag har aldrig hört talas om Spotify.....nu måste jag googla.
Oh vad man lär sig mycket nytt på forumet.
Tack för tipset.
skånepåg
CITAT (Alba @ 18-04-2009, 13:06) *
Så modern du är Netha.....jag har aldrig hört talas om Spotify.....nu måste jag googla.
Oh vad man lär sig mycket nytt på forumet.
Tack för tipset.


Du måste skaffa det, den mesta musiken att lyssna på utan att ladda ner biggrin.gif
Finns spotify invites på google och flashback om ni vill skaffa det....
skånepåg
Massa 80-tal biggrin.gif
Netha
CITAT (Alba @ 18-04-2009, 13:06) *
Så modern du är Netha.....jag har aldrig hört talas om Spotify.....nu måste jag googla.
Oh vad man lär sig mycket nytt på forumet.
Tack för tipset.

Modern och modern .. vet jag väl inte..
men jag är intresserad av all teknik och likaså allt nytt som händer på nätet.
Nu hade jag inte orkat ta tag i detta med Spotify... så jag överlät det till dotter som laddade ner.

Men jag måste säga att denna tjänst är GULD VÄRD

Jag gör egna playlist och får njuta av favoritmusik hela dagar om jag så vill. tummenupp.gif

CITAT (skånepåg @ 18-04-2009, 14:21) *

Tack för den! biggrin.gif
ängsvädd
Tack för tipset Neta biggrin.gif Ska googla o se om jag hittar tjänsten.
Myosotis
CITAT (skånepåg @ 18-04-2009, 14:21) *

Jaha? Blev ju nyfiken så jag klickade på länken men det funkar ju inte! -cry-.gif Jag är helt enkelt för dum för sånt här. Spelar musiken på mina gamla cassettband och så får det räcka med det. [attachment=33563:stupid.gif]
Netha
CITAT (Myosotis @ 19-04-2009, 12:03) *
Jaha? Blev ju nyfiken så jag klickade på länken men det funkar ju inte! -cry-.gif Jag är helt enkelt för dum för sånt här. Spelar musiken på mina gamla cassettband och så får det räcka med det. [attachment=33563:stupid.gif]


Här kan du ladda ner programmet ... Spotify

När du har gjort det så kan du öppna skånepågs länk.
Myosotis
CITAT (Netha @ 19-04-2009, 12:19) *
Här kan du ladda ner programmet ... Spotify

När du har gjort det så kan du öppna skånepågs länk.

Jaha! Tack!
Piccante
Jag försökte skaffa spotify men jag blir aldrig inbjuden sad.gif
Myosotis
Vadå inbjuden?
ängsvädd
Jag fick också det alternativet - att man måste vara inbjuden för att få programmet gratis så jag skippade den idén.
Netha
CITAT (MimmiH @ 19-04-2009, 21:16) *
Jag fick också det alternativet - att man måste vara inbjuden för att få programmet gratis så jag skippade den idén.

Man behöver inte vara inbjuden redan.
Klicka på Free ... sedan Get started och då får du upp denna ruta ...[attachment=33605:spotify.jpg]
Skriv in din mailadress så får du invite från dem och kan ladda ner progr.
ängsvädd
Tack Netha - hade missat det.
Netha
CITAT (MimmiH @ 19-04-2009, 21:34) *
Tack Netha - hade missat det.

Kul å få vara till hjälp. smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon