Full version: Nu är det kris!
Sidor: 1, 2
Red Top
Hjälp!!!!!!!!!!!!!! -fear-.gif

Ett annat ägg fick 70 röster på 5 minuter, så nu är det kris! Myosotis ägg ligger på andra plats!

Det skiljer 5 röster!! -cry-.gif help.gif help.gif help.gif tummenupp.gif
Eva i Höga
Ja men jag har ju redan röstat idag, får vänta till imorgon!
Irene_L
Nejmen ..vad händer??? Och jag som redan röstat!!! ohmy.gif

Aqvakul
Någon eller några är betydligt duktigare på att fuska än vi.... Det finns ju tjänster som fildelarna har tagit fram där man byter IP-adress hela tiden och därmed så kan man troligen också rösta ett obegränsat antal gånger per dator.


Till råga på eländet så ser det ledande ägget ut som om en klant av min kaliber har totat ihop det på tre minuter...



mojan
Nu har jag röstat!
Sussie F-Flower
Idag har jag inte kunnat rösta 2 ggr men både igår och i förrgår gick det. Då röstade jag tidigt tidigt, + sent på kvällen...

Testa ni andra också. Rätt som det är så kanske det går...
Pia L
Jag röstade i morse men får inte rösta mer idag, och nu ligger ägget på 3:e plats.
Alphaville
Klart att vi ska rösta på Myosotis ägg happy.gif
Kajsa i Arvika
Röstat!
Alba
Kom igen nu alla som inte röstat.
För att ni lätt ska hitta Myosotis ägg så klickar ni på fliken "Flest röster" när ni går in på länken.
Kolla efter Sorbiska påskägg.....den ligger 3:a just nu..

R Ö S T A H Ä R
Calypso_bulbosa
Röstat! tummenupp.gif
Meriona
Jag tror att det som leder är med i en komplott! Det fuskas helt klart! För VEM vill rösta på det anskrämliga ägget? crying.gif
Sussie F-Flower
CITAT (Meriona @ 04-04-2009, 21:57) *
VEM vill rösta på det anskrämliga ägget? crying.gif



Vilket ägg är det??? Stod det på första sidan vilket som leder kanske...?
(i så fall missade jag det...)


ÄGGDIVAN?????
Hur ful som helst!!!!!
Meriona
http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recep...;viewid=1434557

Det här vidriga!
Irene_L
Klicka på "Flest röster" så ser du hur äggen ligger till!
Meriona
Tydligen är det redan utsett som vinnare också, hur nu det är möjligt... rtfm.gif
kicki.p
Röstat och försöker igen
Sussie F-Flower
CITAT (Irene_L @ 04-04-2009, 22:10) *
Klicka på "Flest röster" så ser du hur äggen ligger till!



Ja, jag kollade först efteråt....
Instämmer!
Myosotis ägg (+ det där krokodilägget, eller vad det ska vara) är ju helt klart snyggast!!!!!!!!!!!! Utan tvivel!!!!! tummenupp.gif

HEJA MYOSOTIS!!!!!!!!!!
Irene_L
Nej ännu är det inte utsett vinnaren..kl 00.00 sker det så rösta på nu!!!
Meriona
Men jo det är redan utsett en vinnare enligt sidan? sad.gif unsure.gif
ängsvädd
CITAT (Meriona @ 04-04-2009, 22:18) *
Men jo det är redan utsett en vinnare enligt sidan? sad.gif unsure.gif

Nej den utsågs kl 00 så då blir det dagens datum fast det var i natt.
Meriona
Aha! OK! Så vi röstar alltså fram söndagens vinnare? cool.gif
Snöflinga
Tyvärr dunno.gif försökte också rösta en gång till ... Men mystiskt är det ninja.gif det är ju inte det finaste ägget som vinner utan det som kan fiffla sig till flest röster ranting.gif
Myosotis
70 röster på 5 minuter, det låter ju som fusk. crying.gif
Tack för alla röster!!
Huggorm
Kanske det skapades en supporttråd lik den här fast någon annanstans, där det uppmanades att rösta på det där ägget. Då kan det nog bli 70 röster på kort tid
Pia L
Det står ju visserligen i tävlingsreglarna att man ska säga till alla man känner att rösta på ens ägg, precis som det skett i trådarna här inne, men 70 röster på 5 minuter luktar fusk....ja.
Finns det ingen av alla här inne som också har rörliga ip nummer....eller vad det nu heter?
Om jag hade haft ett sådant så skulle jag röstat flera gånger jag med, men tyvärr så har jag ett fast....sorry!!
Meriona
MAFFIAN KANSKE ÄR INBLANDAD! Vem vet vad ett vinnande ägg kan inbringa? sick.gif
Huggorm
Tänk om det är en 7-års unge som gjort det där andra ägget och nu sitter och är jätteglad över sina poäng
Meriona
Nej nej, jag tror att det är en överklassbimbo, typ Olinda! Hon hade ju mycket kontakter.... whistling.gif
Red Top
Eftersom jag alltid försöker se något positivt i allt negativt,t ex dåligt väder, reumatism, vackra glas som går i kras osv, så funderar jag så här. Det viktigaste är kanske inte att vinna en dag, utan att till sist kanske vara den som gjort det vackraste ägget i juryns ögon. yes.gif

Så här står det i tävlingsreglerna:

"Förutom den dagliga tävlingen så kommer en jury att utse ytterligare ett ägg, av alla inkomna bidrag, som vinner ett presentkort från ICA värt 1000 kr. Juryn består av Paula Frösell, projektledare ICA Sverige AB, Annie Ahlby, ad, ICA Sverige AB, Petra Sintorn, webbredaktör, ICA Sverige AB, Katrina Lindqvist webb-ad, ICA Sverige AB. Juryns beslut kan inte överklagas. Anställda i ICA Sverige AB får ej delta i tävlingen."
Meriona
ja men då är det ju solklart! yahoo.gif
Myosotis
CITAT (Red Top @ 04-04-2009, 23:06) *
Eftersom jag alltid försöker se något positivt i allt negativt,t ex dåligt väder, reumatism, vackra glas som går i kras osv, så funderar jag så här. Det viktigaste är kanske inte att vinna en dag, utan att till sist kanske vara den som gjort det vackraste ägget i juryns ögon. yes.gif

Tja... fast nu när de har kommit på hur man fuskar kan ju bara samma person måla ett fult ägg per dag - eller lämna det vitt - och sen rösta på det några hundra gånger, så kan han kassera in 500:- varje dag! I så fall har jag inte en chans.
Meriona
Jag tror att ärlighet vinner i längden, fuskarna kommer nog att bli avslöjade... mad.gif
Red Top
Bara 10 röster kvar till seger!!!
embees
Jag har röstat fram det till en andraplats med min röst idag.... whist.gif
Red Top
Det är dåligt på röstningsfronten thumbdown.gif.
Har ni fastnat i solskenet, busvädret eller TV-soffan idag?? giggle.gif

Än är det inte för sent! Lägg din röst på Myosotis ägg!

Rösta här!

Alba
Halååååå.....var är ni.....glöm inte rösta
Gunilla T
Jag röstar varje dag...men vad märkligt att Myosotis ägg hela tiden hamnar på andra plats?
Farbror Blå
Sist jag kollade idag låg Myo låångt efter tvåan med en sådär sjuttifem röster..
desutom efter nåt som ser ut som ett dagisbarn skulle gjort..
Cathis
Röstat!
kasam
CITAT (Gunilla T @ 05-04-2009, 18:29) *
Jag röstar varje dag...men vad märkligt att Myosotis ägg hela tiden hamnar på andra plats?


Ja, visst är det!!!!



Nu har jag röstat från mobilen också, det blev röst nr 339!!!

Det som leder har 409, suck!
Lady Hamilton
jag har röstat 4 ggr i dag -cry-.gif har ingen möjlighet att "komma över" fler datorer
Vi måste komma på något sätt att även få alla våra gäster att rösta också devil.gif
(just nu har forumet 1176st unika besökare och skulle vi få deras röster......DÅ!)
ängsvädd
Jag röstar så mycket jag kan och sprider ut till folk jag känner. Men nu börjar jag tro att det är omöjligt att vinna någon dag. Jag börjar se det så här: det är jättebra att komma 2:a och många människor har genom denna tävling fått upp ögonen för myosotis sorbiska ägg smile.gif

Men jag fortsätter självklart att rösta ändå smile.gif
Red Top
Jag har skapat ett nytt inlägg, med tanke på vad Ladyn skrev yes.gif
Red Top
Puttar upp!
Zebraägget är på väg upp! -fear-.gif
Calypso_bulbosa
Röstat! smile.gif
Biggan_
Det är nog något på gång där, för det går knappt att komma in på sidan! Några som massröstar?????
blomkronan
Rösta från flera datorer duh.gif att jag inte tänkt på det... ska genast springa upp till ungarnas datorer smile.gif
Huggorm
Det är helt klart något skumt. Det kommer ju hela tiden nya ägg farande och seglar förbi i röstantal. Myosotis ägg verkar ju aldrig kunna komma längre än andra plats. Något är inte som det borde vara
blomkronan
Det gick inte... "Du har redan röstat idag" har man inte olika ip adresser på datorerna????
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon