kicki.p

E de varmt eller....jpg



Aqvakul
Instämmer helhjärtat! tummenupp.gif
Chamomille
Jag håller med! Usch på detta slask. Men någongång kommer bättre tider. Då ska jag lapa sol i min lilla oas till melodikrysset smile.gif

[attachment=31623:s_ng_i_tr_dg_rden.jpg]
Irene_L
Åhh Kicki vilken härlig bild!
Är det en Norfolkterrier du har? Min förra hund var av den rasen. Han älskade vår lilla trädgård vi hade på den tiden! Här sitter han fint. Han gjorde så när han "tiggde"....sa inget då utan bara satt sig så här fint!
[attachment=31625:kasper.JPG]
(Fotot är ett vanligt pappersfoto)
kicki.p
Visst är de ljuvliga, "noffarna". När min vill ha nåt, lägger han sig platt på marken och ser ut som om det är mest synd om honom i hela världen..
kasam
Ja visst längtar man!!!

kicki.p - vilken underbar bild!!!

Apropå Norfolkterrier - visst är de härliga! Min syster & Co har en och han är såååå duktig på att tigga. Det är det han är bäst på, något av hans specialitet... Irene-L - det är precis så han gör, sitter fint, säger inget och bara tittar bedjande... de är proffs!!!

Chamomille - vilken härlig oas! Inspirerar mig till att starta en annan tråd i "Småprat om växter"-forumet.... Vi ses där också, hoppas jag!


MariaS
Det är allt bra konstigt. Just nu sitter vi och önskar det vita till varmare breddgrader.
Om bara drygt en månad, har vi helt förträngt scenariot och far fram som mullvadar i våra trädgårdar.
När hösten gör sitt återtåg, ja.. då sitter vi där i våra trädgårdsrum. Totalt utmattade av allt för mycket planerande, anläggande och rensande. Våra kroppar skriker av värk och vi önskar oss en vit jul!?
Aqvakul
det var många år sen jag önskade mig en vit jul.... personligen så räds jag inet växthuseffekten... whistling.gif
Meriona
Vilket änglalikt barn! Såklart är hon lika söt även när det snöar! bravo.gif Men visst håller jag med, nu får det bli vår! Funderar på att gå ner i källarna och olja in utemöblerna bara för att få lite feeling.... whist.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon