Full version: Inspiration: Oudolf
kasam
Hej,

Borde ju ägna eftermiddagen åt att arbeta, men kommer på mig med att surfa runt o kolla trädgårdssidor... Fick tips om Oudolf och hamnade på hemsidan Oudolf.com och sedan besökte jag också en bloggsida med bilder från Oudolf i Göteborg.

Vad ska man säga, förutom: Åååååååååååååh!!!! wub.gif

Nej, nu måste jag genast sluta surfa runt o kolla in... men har ni fler tips, så blir jag ju bara glad ifall ni vill förlänga denna tråd med ett o annat som kan inspirera både mig o många flera...

/Kasam
kicki.p
Tack, du fick mej att hämta en av mina favoritböcker; "Drömplantor" av Piet Oudolf, så där försvann min eftermiddag! I den boken har jag sååå många markeringar för perenner som jag "måste"ha! Tål att läsas varje dag.
Mvh
kicki.p
Krolliljan
Precis vad jag behövde nu. Jag ska anlägga nya land och , slap.gif ja just det, jag måste tänka på former på blad. Jag hade fastnat i färger och blommning. tummenupp.gif
CillaM
Det är ju just så där det ska se ut hos mig... suck... får plocka fram mina böcker och dreggla lite efter att jag kollat hemsidan. Tack för påminnelsen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon