Full version: Hot Mail
Alba
Nu har ju Hot Mail kommit med en uppdatering.
Allt är så ihopträngt nu. När jag ska läsa ett mail måste jag scrolla i sidled för att kunna läsa hela meddelandet. angry.gif
Reklamen tar ju upp en stoooor plats nu.
Man kan visserligen ändra liiite på bredden av meddelandet men det gör inte så stor skillnad.

De har ju förvarnat om att förbättringar skulle komma...........men det gällde tydligen inte läsvänligheten av mail. ranting.gif nono.gif
aanderss
bry dig inte om mailet
MariaS
CITAT (Alba @ 18-02-2009, 14:46) *
Nu har ju Hot Mail kommit med en uppdatering.
Allt är så ihopträngt nu. När jag ska läsa ett mail måste jag scrolla i sidled för att kunna läsa hela meddelandet. angry.gif
Reklamen tar ju upp en stoooor plats nu.
Man kan visserligen ändra liiite på bredden av meddelandet men det gör inte så stor skillnad.

De har ju förvarnat om att förbättringar skulle komma...........men det gällde tydligen inte läsvänligheten av mail. ranting.gif nono.gif

Det är väl inte för inte som det heter HOT....... MAil giggle.gif
Alba
CITAT (MariaS @ 18-02-2009, 15:09) *
Det är väl inte för inte som det heter HOT....... MAil giggle.gif



rotfl.gif

CITAT (aanderss @ 18-02-2009, 14:48) *
bry dig inte om mailet



Uppdateringen......eller "neddateringen" naughty.gif sker automatiskt .
Det kommer bara en ny bild i mitt mailkonto som inte går ändra.
Ralf
gammal goding

Irene_L
Jag har också hotmail men jag behöver inte scrolla i sidleds för att kunna läsa. dunno.gif Vad konstigt att du måste göra det!
Alba
Det blev en ändring igår. När jag öppnade Hot Mail fanns ett meddelande om ändringar.
När jag nästa gång gick in var bilden ändrad.
Jag har försökt med alla möjliga inställningar i Hot Mail men det ändrar inget.
Alba


Så här ser bilden ut nu....där det står Digital Scrap i blått....det är läsfönstret som jag måste scrolal i sidled.

Jag har tänkt maila till Hot Mail men jag hittar ingen adress. ranting.gif
Irene_L
Jag har bara en smal kant till höger. Min reklam kommer på utsidan av där det står...sök i din epost.....
Tobb
Testa med att gå under alternativ, sedan på inställningar för läsfönster och välj "av". Då får du i alla fall bort läsfönstret, testa om det kan vara bättre och om du vill ha ett sånt gränssnitt.
*Stintan*
Vad händer om du klickar på full storlek?
Alba
CITAT (*Stintan* @ 18-02-2009, 20:43) *
Vad händer om du klickar på full storlek?



Var menar du att jag då ska klicka ?

CITAT (Tobb @ 18-02-2009, 18:29) *
Testa med att gå under alternativ, sedan på inställningar för läsfönster och välj "av". Då får du i alla fall bort läsfönstret, testa om det kan vara bättre och om du vill ha ett sånt gränssnitt.




Jaaa.....det blev mycket bättre. Jag testade detta förut men då hände ingen skillnad...jag måste ju ha gjort något fel då.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon