Full version: Knallar på odla
Farbror Blå
Kanske är en skum tråd, men jag är på jakt efter nya, spännande knallar, eller ska vi säga
knallar med spännande produkter till en marknad i juni.

I annat fall är jag intresserad av kontakter som ni kanske har, till knallar med just intressanta produkter.

Eller, har ni intressanta erfarenheter och tips till mej som marknadsgeneral?


Hoppas några svarar=)
elleave
Jag har stått på 3 marknader. på 2 av dem har det varit hemskt lite folk, och på den 3:e hamnade jag avsides på fel ställe, men än har jag inte gett upp, det är kul att stå på marknader! biggrin.gif (Säljer smycken om nån har lyckats missa det...)

Tips på andra roliga knallar:

Junis kryddor

Farbror Blå
Får självklart komma på Sågmyra marknad om du vill?
netaave
Vad är det för typ av marknad? Är det läge för "begagnatstånd" tänkte om jag kunde haka på Elle o sälja av mina tyger, har 4 flyttlådor. whistling.gif
Farbror Blå
Hej neta, längesen du skrev, sorry trodde tråden hade dött.

Jag fick efter ett tag stränga order av de andra i marknadsgruppen att det är en kvalitetsmarknad, det låter pretentöst, men det ska handla om hantverk och lokalproducerade varor. Så tyvärr passar det inte alls med "loppis" och angående smycken har vi silversmeder som är inbjudna. ledsen om jag lovat för mycket.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon