badabing
Jag undrar vad ni helst vill se på tv bland dessa program i frågan?
aanderss
på spåret
Wibbe
På spåret gillar jag bäst!
(stavade fel första)
godanro

Jag ser helst på På spåret
Tycker programen är bra men dom börjar kännas mer och mer som en resa tur och retur.
sqrulan
g.gif Egentligen så gillar jag ingen av dessa så jätte mycket men slötittar ändå, jag gillar frågesport som postkodmiljonären (utan reklam o lotto helst) och Robinsson var kul.
Fast jag röstar på Let´s dance bland dessa.
Åsa, mälardalen zon 2
Jag tittar inte på något av dessa program, har sett några avsnitt av dem för att se vad det är och jag tyckte det var ganska torftiga och tråkiga program.

Såg 2 avsnitt av Robinson, rena sömnpillret högre krav än så har jag på TV-program.
Piccante
röstade på På spåret men slötittar just nu på körslaget.
Kathy


Går inte att rösta...
zaaritha
Absolut: På spåret!
Nå´n som tittar på "Vem vet mest" på kanal 2?
Huggorm
Av dom där får det väll bli "På spåret" men jag tittar helst inte på det heller. Alla dessa sång- och danstävlingar med mer eller mindre kända deltagare som kommit de sista åren tycker jag är vansinnigt tråkiga thumbdown.gif

Möjligen skall jag se på Robinsson när det börjar, men det känns inte heller intressant när det bara är atleter som deltar denna gång. Jag vill hellre se vanliga människor som det var förr
Platinum
Gillar musik så av de alternativ som fanns att välja på får det bli Körslaget.
Berith
På spåret. tummenupp.gif Av olika anledningar, men mest för att det är ett program som värdesätter tittaren. Eller hur jag ska säga... många program görs - tycker jag! - för att programmakarna tänker att "tittaren är iaf så dum så h*n tittar säkert på det här också utan att det är nån kvalite". (Många panelprogram är såna - ju mer kissobajshumor desto bättre. nono.gif )

Sen hoppar jag över program där jag inte gillar programledaren. rolleyes.gif Gry Forsell tex gillar jag inte thumbdown.gif så därför hoppas det programmet över. Rickard Olsson gillar jag inte heller, men låter han bara bli att komma med egna åsikter så funkar 'Vem vet mest?' utmärkt. (Där kan jag såklart lika mycket/mer än deltagarna... naughty.gif )

Och sen hoppar jag över program där jag inte är förtjust i deltagarna. Såg att det förekom nån/några såna i Mästarnas mästare så då tackar jag nej till det.

g.gif Jag väldigt kräsen när det gäller vad jag vill se, så många gånger väljer jag kanske bort riktigt bra underhållning också.
Monica M zon 4
På spåret! Dom andra programmen har jag aldrig sett. Och kommer förmodligen aldrig att se heller.
Aqvakul
Jag ser alltid "På spåret" om jag har möjlighet - De andra har jag bara sett fragment av.
renate
På spåret.Ibland på körslaget bär jag kommer ihåg.
Felicia
Stjärnor på is tyckte jag var jättebra, Markus var helt suverän och en värdig vinnare tummenupp.gif
Hoppas det blir nya program av detta.
Aqvakul
CITAT (Berith @ 18-01-2009, 08:04) *
På spåret. tummenupp.gif Av olika anledningar, men mest för att det är ett program som värdesätter tittaren. Eller hur jag ska säga... många program görs - tycker jag! - för att programmakarna tänker att "tittaren är iaf så dum så h*n tittar säkert på det här också utan att det är nån kvalite". (Många panelprogram är såna - ju mer kissobajshumor desto bättre. nono.gif )

Sen hoppar jag över program där jag inte gillar programledaren. rolleyes.gif Gry Forsell tex gillar jag inte thumbdown.gif så därför hoppas det programmet över. Rickard Olsson gillar jag inte heller, men låter han bara bli att komma med egna åsikter så funkar 'Vem vet mest?' utmärkt. (Där kan jag såklart lika mycket/mer än deltagarna... naughty.gif )

Och sen hoppar jag över program där jag inte är förtjust i deltagarna. Såg att det förekom nån/några såna i Mästarnas mästare så då tackar jag nej till det.

g.gif Jag väldigt kräsen när det gäller vad jag vill se, så många gånger väljer jag kanske bort riktigt bra underhållning också.


Så roligt du skriver! Tror dessutom att vi tycker väldigt lika här! smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon