Eva K.
Jag arbetar ideellt för Ett klick för skogen. De inlägg som beskriver oss som oseriösa är trams och dumheter!

Illvilliga rykten som sprids och frågan är vem som tjänar på det... Jag tycker DET ska ifrågasättas och inte en stiftelse som arbetar för att rädda den lilla rest av svensk gammelskog som finns kvar.

Jag sätter ut mitt namn och telefonnummer och det går alldeles utmärkt att ringa eller maila mig om det finns frågeställningar.

Vi undanhåller inga fakta. Allt är öppet och redovisas som det.

Jag får en känsla av att här arbetar nättroll för att sabotera. På vems uppdrag?

Med skogliga hälsningar,

Eva Kullenberg, Ängelholm
eva@evaks.se
info@ettklickforskogen.se
0705-22 19 41

Och du, jag finns på hitta.se med öppna telefonnummer. Här är det raka besked och öppna kort som gäller.


Myosotis
Ja jag klickar i alla fall varje dag. Beställde även julkort i fjol. tummenupp.gif
ängsvädd
Jag klickar också varje dag - tycker det är underbart att ni finns smiley_small_hug.gif Jag har även beställt julkort och pennor. Hoppas ni hinner få in så mycket som krävs för att rädda Verles gammelskog smile.gif

Edit: I tråden http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=79800 står mer info om kritiken/nättrollen.
Ralf
Efter som det nu verkar finnas viss relevans bakom kritiken så är det i alla fall inte frågan om ett klassiskt troll....
Men givetvis kan man bli misstänksam mot person som reggar sig, är passiv/skriver två meningslösa inlägg o sedan en "brandfackla".
skogstroll
inte jag naughty.gif

PS förstår inte varför alla allti ska ge sig på just TROLL thumbdown.gif
Boxer
CITAT (skogstroll @ 21-11-2008, 15:15) *
inte jag naughty.gif

PS förstår inte varför alla allti ska ge sig på just TROLL thumbdown.gif

trostar.gif Det är säkert inte det lilla söta skogstrollet, utan de stora ohyggligt elaka fultrollen som inte är poppis. *upp med hakan* flirting.gif
Alba
CITAT (skogstroll @ 21-11-2008, 15:15) *
inte jag naughty.gif

PS förstår inte varför alla allti ska ge sig på just TROLL thumbdown.gif


Små söta Skogstroll är ju undantagna från "troll" så klart. trostar.gif De hör ju inte ens till samma släkte.




Detta svar gäller inlägget längst upp....inte svar till Skogstroll. Måste förtydliga....det såg lite underligt ut. rolleyes.gif
Men är det så konstigt att misstankar riktas mot insamlingar av olika slag. Det har ju framkommit om och om igen att det inte går rätt till.
Nu påstår jag inte att det är så med "Skogen" men lite skepsis är bara nyttigt.

Tydligen finns det flera tällen att försvara här
Meriona
Det är väl samma typ av människor som förnekar Förintelsen.... Synnerligen obegåvade sådana..... thumbdown.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon