Carina
Hittade boken i "hösthyllan" på biblan och norpade åt mig den direkt. Han är ju hela behållningen av TV programmet "Gröna Rum" så jag tänkte att boken är säkert bra den också.
...och det är den! Hans entusiastiska text, jag kan riktigt höra honom när han berättar ur boken....och dessa fantastiska bilder!
Vilken fotograf han är!!! På inomhusbilderna skymtar dessutom ett hem inrett med gamla vackra möbler, helt i min smak!
Jag har lärt mig att det finns Isrosor....något jag aldrig hade hört talas om tidigare, och vilken vacker bild på dem sen!
Någon mer än jag här som läst boken?
Vad tyckte ni om den?

Mvh, Carina
KURT
Nej, inte ännu. Men jag läste hans bok "Vårkänning" och den var mycket bra.
Ewa L
Jag vet att alla älskar hans reportage i Gröna Rum, men jag blir hyperstressad! huh.gif

Det är skönt att vi alla är olika, men jag drar ner volymen totalt så fort hans uppskruvade röst börjar.
Hoppas att inte alla hoppar på mig för det. rolleyes.gif tongue.gif
Hannele
I tidningen Allt om Trädgård säljs Rimfrost Och Trägårdsdrömmar billigt; drygt hundra.
Alpiner i Halmstad
Jag har själv gjort en liknande filmsnutt . Med kameran påslagen och fritt hängande i remmen vandrade jag runt i en trädgård tillsammans med en person, som hela tiden pockade på uppmärksamhet. Min medvandrade saknade både kondition och kunnande, vilket filmen registrerande som upprepning av några få adjektiv både under in- och utandning.
Vi inte bara vrider ner ljudet, vi lämnar TV- rummet tills vi är säkra på slippa dessa upprepningar.
M.v.h. Bernt
KURT
Hannu Sarenström i bokform är inte samma sak som i TV. Precis som en film baserad på en bok inte är samma historia!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon