Full version: Lilleman 2 år idag
Magdis
Nuuuså är firandet avklarat och gästerna har åkt. Ett rejält kalas blev det och nu är födelsedagsbarnet övertrött. biggrin.gif Kalashattar med racerbilar hade vi införskaffat men det ville han inte ha på sig. Tårta ville han däremot ha. tongue.gif Han brydde sig inte ett dugg om paketen först men en del blev väldigt intressanta när de väl var öppnade. Sista paketet blev succé. "Daaaaatorn!" utbrast han så fort han fick se skymten av kartongen.
Lite foton blev det förstås men han är inte så villig att stanna kvar i bild nu längre så det är ganska svårt. biggrin.gif
Alba
Grattis Lilleman på din dag.
[attachment=27141:children12.gif]

Tänka sig redan 2 år. Jag tycker det var igår vi fick veta att lilltjejen fått en lillebror. Tur att jag inte åldras lika snabbt. rolleyes.gif
Ralf
Grattis ponken!
Lady Hamilton
Grattis Grattis Lilleman yaay.gif hbd.gif
Aqvakul
Grattis stora grabben!

yaay.gif yaay.gif yaay.gif yaay.gif yaay.gif yaay.gif

ninnisky

hbd.gif GRATTIS på Dig Lilleman yaay.gif yaay.gif hbd.gif

-och visst kommer jag också ihåg Dig som nyfödd biggrin.gif
Alphaville
Grattis Lilleman yaay.gif
Irene_L
Hipp, hipp hurraaaaa Lilleman!!
Snöflinga
GRATTIS Lilleman Hipp hipp huuurra för två år på jorden smiley_small_hug.gif
ingrid fuxwall
Två år - så många år han har framför sig - ett stort grattis från mig smiley_small_hug.gif
Magdis
Lilleman tackar för gratulationerna. Han blir nog odlait han också snart, han vill ha en egen rabatt att plantera blommor i nästa sommar. biggrin.gif
Här är några bilder från kalaset:
[attachment=27153:2__rsdag_1.jpg]
[attachment=27154:2__rsdag_2.jpg]
[attachment=27155:2__rsdag_3.jpg]

O så en annan bild som inte är från idag men som jag fastnade för när jag tömde kameran. Han hade kommit på att han kunde ha en liten koja bakom en öppen skåpdörr.
[attachment=27156:Elias081024.jpg]

Betty
Tänk så fort det går, snart är han stora karlen! Grattis lilleman säger jag med! yaay.gif
Biggan_
Grattis på två-årsdagen Lilleman! yaay.gif yaay.gif yaay.gif
pejori
Jösses vad tiden går fort...
Grattis till lilleman på hans dag
yaay.gif yaay.gif hbd.gif hbd.gif
Azola
hbd.gif Grattis grattis .. fast jag antar att lilleman hunnit lägga sig och sussa.
Lars-Olof Arvids
GRATTIS i efterskott söting! smiley_small_hug.gif

Olle
stennie
Jättegrattis i efterskott...tänk vad tiden går fort!
yaay.gif hbd.gif yaay.gif hbd.gif yaay.gif hbd.gif yaay.gif
Gillan
Ett jättestort, men försenat, Grattis till charmtrollet! yaay.gif hbd.gif yaay.gif Nästa gång kanske han kan hålla storasyster sällskap i poolen shy.gif



[attachment=27176:20070718_002.jpg]
Wilmer
Ååå, sent GRATTIS från mig också! yaay.gif yaay.gif hbd.gif bravo.gif smiley_small_hug.gif Klart han ska ha en rabatt till sommaren, duktig pojke.
Magdis
CITAT (Gillan @ 13-11-2008, 10:40) *
Ett jättestort, men försenat, Grattis till charmtrollet! yaay.gif hbd.gif yaay.gif Nästa gång kanske han kan hålla storasyster sällskap i poolen shy.gif



Ja det kan han garanterat och vill garanterat också! tummenupp.gif
renate
Grattis i efterskott LILLEMAN hbd.gif yaay.gif
Cathis
Stort grattis i efterskott Lilleman yaay.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon