Full version: ROSIE-prenumeration
aldo
Någon mer än jag som gick på det blink.gif

3 nr av Rosie + 2 premier för endast 49 kr*
Du får 3 nummer av tidningen Rosie samt ett grönsaksset från Fiskars med tre praktiska knivar och en skål från Iittala för endast 49 kr*


Idag kom 1:a och SISTA tidningen .....den läggs ner !
Så inte betalade jag in inte utan ringde Kundservice och Bonnier " skänker "tidningen och så var den sagan slut .
Wilmer
OJdå, läggs den ner? Lite trist prenumeration kan man säga.. Plötsligt beslut av Bonniers?
ingrids
Är det ok att inte vara förvånad? Testade Rosie de första fyra numren (ett impulsköp och ett erbjudande) och hittade inte mycket varken kul eller matnyttigt. De ska dock ha cred för att jag hittade min betong-chihuahua.
Tycker Kundservicen löste det hela på enda rätta sättet.
Bee
Skall Rosie läggas ner? Så det numret som kom igår, nr 06/08 är det sista?
Så tråkigt! Jag gillar faktiskt tidningen, den är lagom avkoppling.

-cry-.gif
Miro
Jag hade samma problem!
Tackade ja till erbjudandet men fick varken premier eller tidning. Så imorse ringde jag dit för att fråga vad som hände och då sa det att min beställning kommit bort och att tidningen lagts ner...
DragonLady
Konstigt att de inte skriver att den läggs ner i detta nummret som kom nu g.gif
HelenJ
CITAT (DragonLady @ 28-10-2008, 13:03) *
Konstigt att de inte skriver att den läggs ner i detta nummret som kom nu g.gif

Ja - har letat överallt! Men i innehållsförteckningen står det faktiskt - s 114: Nästa nummer.
Och på sidan 114 står det: Gott Nytt År 2009 med Rosie. Följ med oss ut i solen. Lite kryptiskt... blink.gif
SannaLasso
Jag har nu fått några nummer av Rosie och egentligen bara tagit mig ordentlig tid med det nummer som kom nu sist, nr 6/08.

Faktum är att jag tyckte riktigt mycket om den och jag fick massor av inspiration. Bortsett från att det mesta som visas på bilderna är svindyra grejer från "Fina Dyraffären" (lampor för 5-12.000kr, kattbädd för 990kr, liten rygglös tvåsitsbänk för 15.600kr och liknande onödigt dyra prylar) gillade jag den tom så mycket att jag tänkte fortsätta att prenumerera istället för att säga upp den efter de tre nummer som jag fått extraerbjudande på. Dock märkte jag att man betalar 45 kr per nummer man får, det är ju precis samma pris som man betalar i affären! Trodde i min enfald att man fick tidningar billigare om man prenumerade...



hobbe 00
Inte konstigt att tidningen blir nerlagt, så som de skötte mina prenumeration.. Beställde på vårvintern tidningen och fick svaret Vi tackar din prenumeration osv. Och vad händer?? Ingenting! Nån tidning har jag inte sett röken av. så efter det har jag inte köpt en löst ex av den.!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon