Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag började med rensning i garderoben och klädkammaren.

Myckt har ju tyvärr "krympt" i garderoben. Men var skall man lämna det i Göteborg och omnöjd. Gärna också Kungälv.

Jag/vi vill lämna det någonstans där det gör nytta. Inte vill jag hjälpa ägaren till Emmaus till ännu mera lyx i söderhavet.

Har ni ett bra förslag? Första stora säcken är fullt och mera blir det

Elisabeth
CillaM
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 15-10-2008, 19:10) *
Jag började med rensning i garderoben och klädkammaren.

Myckt har ju tyvärr "krympt" i garderoben. Men var skall man lämna det i Göteborg och omnöjd. Gärna också Kungälv.

Jag/vi vill lämna det någonstans där det gör nytta. Inte vill jag hjälpa ägaren till Emmaus till ännu mera lyx i söderhavet.

Har ni ett bra förslag? Första stora säcken är fullt och mera blir det

Elisabeth



Du kan försöka få tag på Faktum i Göteborg, tidningen för, om och av hemlösa, de har nog i sin tur kontakter som de kan förmedla.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Cilla vi har ju förut lämnat allt till Östhjälpen i Partille (nu jonsered) men nu är jag lite tveksam. Tänkte också på stadsmissionen

Jag vill bara att det kommer till användningen, om det nu är här eller i ett annat land, det spelar ingen roll.

Alba
Jag har vänner som skänkt till kvinnojouren.
De blev så glada och kom t.o.m och hämtade själva.
aanderss
frälsningsarmen
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Alba @ 15-10-2008, 19:47) *
Jag har vänner som skänkt till kvinnojouren.
De blev så glada och kom t.o.m och hämtade själva.


i Göteborg? Har du adress eller kanske telefonnummret dit?
Elisabeth-Västkustkolonisten
Snälla Alba kann du inte ge mig lite mera information om Kvinnojouren.

Elisabeth
Red Top
Kvinnojouren Göteborg
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon