silos
Numera skriver jag här:http://sv.netlog.com/Maramoll

Jag vet att det finns flera här som gillar det som jag skriver så eftersom jag inte längre skriver här så ville jag ger er min addres till mitt nya "skrivar stuga" Jag visar bland annat bilder som jag ritar med ett program i datorn och det är såå roligt!

Ni är hjärtligt välkomna smiley_small_hug.gif
Eva-Helene
Så roligt att höra av dig igen! Jag ruuuusade iväg för att leta rätt på dig! Det var ett litet krux, dock - länken ska se ut såhär för att funka http://sv.netlog.com/Maramoll/ kram2.gif
mamamaggan
Å jag som satt och undrade var du var Solis! Va kul att du tittade in.

Så fint du har ritat och skrivit i din blogg. Lova mig att du fortsätter , sluta aldrig vara dig själv! kompiskram.gif
silos
CITAT (Eva-Helene @ 15-08-2008, 18:28) *
Så roligt att höra av dig igen! Jag ruuuusade iväg för att leta rätt på dig! Det var ett litet krux, dock - länken ska se ut såhär för att funka http://sv.netlog.com/Maramoll/ kram2.gif



Nu blev jag riktigt GLAAAAD! biggrin.gif Jag såg att länken inte "blinkade" när jag förde över den,men kunde inte ändra på det.

CITAT (mamamaggan @ 15-08-2008, 19:13) *
Å jag som satt och undrade var du var Solis! Va kul att du tittade in.

Så fint du har ritat och skrivit i din blogg. Lova mig att du fortsätter , sluta aldrig vara dig själv! kompiskram.gif


Och här blev jag jätte GLAAD! Hi hi;jag måste har fått till mig telepatiskt din undran;eftersom jag bra var tvungen att komma hit och berätta var jag höll hu! Så länge livet pågår och jag bara kan kommer jag att fortsätta skriva,rita och vara mig själv!
Kramar smiley_small_hug.gif Kyllikki
Wilmer
laugh.gif Du är produktiv som vanligt!!

Hälsningar från mej också.
Magdis
Vad kul att höra av dig! Min 7-åriga jänta har skrivit och ritat en bok till dig nu, den blev färdig redan i början av sommaren. Jag berättade i korta drag om dig för henne och då sa hon direkt: "då vet jag den perfekta boken för henne!" Sen gick hon upp och färdigställde boken "den levande dockan".
silos
CITAT (Magdis @ 16-08-2008, 02:49) *
Vad kul att höra av dig! Min 7-åriga jänta har skrivit och ritat en bok till dig nu, den blev färdig redan i början av sommaren. Jag berättade i korta drag om dig för henne och då sa hon direkt: "då vet jag den perfekta boken för henne!" Sen gick hon upp och färdigställde boken "den levande dockan".



Åå;så gulligt av henne! wub.gif Tyvärr är inte dockan klar än sad.gif Jag skrev till dig på din mail här och frågade om hennes älsklingsfärger,men fick ingen svar.Till hösten får jag bättre med tid och lust att göra en docka till henne som jag lovade.

Visa gärna till henne mina bilder på Netlog. Jag ser verkligen emot boken son hon har skrivit! smiley_small_hug.gif

CITAT (Wilmer @ 15-08-2008, 20:57) *
laugh.gif Du är produktiv som vanligt!!

Hälsningar från mej också.



Tack goa dig! smiley_small_hug.gif
Magdis
CITAT (silos @ 16-08-2008, 15:47) *
Jag skrev till dig på din mail här och frågade om hennes älsklingsfärger,men fick ingen svar.

Det mailet har jag tyvärr aldrig fått. Det har strulat med mailen rätt mycket i sommar. Hennes älsklingsfärger är rosa och lila.
Alba
Jag har också undrat var du tog vägen. Du har varit tyst så länge.
Nu ser jag ju att du bara har flyttat en bit. Nu ska jag kolla din nya adress.
Aqvakul
Kul att höra av dig! kompiskram.gif
silos
CITAT (Magdis @ 16-08-2008, 19:08) *
Det mailet har jag tyvärr aldrig fått. Det har strulat med mailen rätt mycket i sommar. Hennes älsklingsfärger är rosa och lila.


Okej!
Aqvakul
Hej Silos! smiley_small_hug.gif
silos
En liten hälsning från mig till Odlaister smiley_small_hug.gif
Jag önskar er en fin-fin dag idag det vill säga resten av denna söndag! rose.gif
skogstroll
hej hej! ha en jättefin söndag du med!! smile.gif
silos
CITAT (skogstroll @ 19-10-2008, 15:46) *
hej hej! ha en jättefin söndag du med!! smile.gif


Tackar så mycket blomma.gif idag har jag krattat löv under ett av träden här på hyreshusets gård.
skogstroll
krattat här med och staplat ved så man överlever vintern puh.. sweatingbullets.gif
silos
Förresten så har jag ritat 294 bilder inne på min sida på Netlog yahoo.gif och fortsätter gör jag så klart! biggrin.gif
Biggan_
Hej Silos! Kul att "se" dej emellanåt! smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Hej Silos!
Kollade in dina bilder. Många av dem är riktigt bra. Det är härliga färger och väldigt uttrycksfullt. tummenupp.gif
silos
CITAT (Biggan_ @ 19-10-2008, 18:51) *
Hej Silos! Kul att "se" dej emellanåt! smiley_small_hug.gif



Tack så mycket för dina goa ord smile.gif

CITAT (Aqvakul @ 19-10-2008, 20:13) *
Hej Silos!
Kollade in dina bilder. Många av dem är riktigt bra. Det är härliga färger och väldigt uttrycksfullt. tummenupp.gif


Tackar så mycket:thanks:
silos
Det finns nu en massa nya bilder på min sida på Netlog om ni har lust att titta på.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon