Mollis
Jag tänkte mitt i värmeböljan tipsa om en riktigt bra deo, vem vill inte känna sig "fräsch och säker" flirting.gif
Har gått igenom hela apotekets sortiment och nästan hela det sortiment som finns i dagligvaruhandeln och äntligen hittat ett superbra deodorant/antiperspirant som verkligen funkar (jösses man kunde tro att jag fick betalt!). Den svider inte ens om man precis "ansat lite", den torkar direkt, den håller armhålorna torra och väldoftande länge. Palmolive sensitive 24 hours!
Snöflinga
Tack för tipset ... själv använder jag "Absolut torr" som finns att köpa på apoteket, den håller flera dygn, väldigt bra för de som har fotsvett också ...
pejori
Tack för tipset...Svettas inte speciellt mycket, men vill ändå vara säker. tummenupp.gif
Skall genast köpa den...Jag saknar Flaskan med aluminiumklorid, som apoteket slutat sälja.
Var dödsbra mot svettningar och framförallt, dålig lukt crying.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon