stennie
Måste stolt få visa mitt nya lilla underverk.

Gosse, vikt 4020g, längd 50cm....

Nostalgia
Grattis Farmor blomma.gif vilken charmknutte smile.gif

Välkommen till världen Pussgurkan wub.gif
Gillan
Jag förstår egentligen inte det här! Man älskar sina barn och tror att det är det mest fantastiska som kan hända en, men att få barnbarn är nåt så oerhört fantastiskt att det knappt går att beskriva. Hjärtat bara bubblar över av kärlek wub.gif

Grattis Stennie kompiskram.gif !
Pia L
Det är tur att man är för gammal för att skaffa en liten till för man blir ju verkligen sugen när man ser eller träffar små nyfödda som man får "snusa" på lite, jag har haft lyckan att få sitta med två nyfödda senaste veckan och längtar verkligen efter barnbarn nu, men då gäller det ju att barnen har ett förhållande också.
Grattis Stennie till det otroligt vackra barnbarnet, såååå söt med allt hår wub.gif
Sussie F-Flower
Ett Stort Grattis Farmor Stennie, till Ditt Älskade Barnbarn blomma.gif

Vilket litet tjusigt charmtroll Du har fått i Ditt liv wub.gif wub.gif wub.gif och vad myyycket hår han har! En riktig "Gullunge"!

Har inga barnbarn själv, ännu. Men på måndag, om fyra dagar går tiden ut för min 23-åriga dotter. Det ska bli spännande så det ser jag fram emot!

Sommarkramar! kram2.gif
Sussie.


Gillan
CITAT (Sussie F-Flower @ 03-07-2008, 08:54) *
Ett Stort Grattis Farmor Stennie, till Ditt Älskade Barnbarn blomma.gif

Vilket litet tjusigt charmtroll Du har fått i Ditt liv wub.gif wub.gif wub.gif och vad myyycket hår han har! En riktig "Gullunge"!

Har inga barnbarn själv, ännu. Men på måndag, om fyra dagar går tiden ut för min 23-åriga dotter. Det ska bli spännande så det ser jag fram emot!

Sommarkramar! kram2.gif
Sussie.


Vare sig du tror det eller ej, så vågar jag lova dig att du kommer att bli fångad av den största stormvind du någonsin upplevt wub.gif .............Lycka till smiley_small_hug.gif
Sussie F-Flower
CITAT (Gillan @ 03-07-2008, 09:09) *
Vare sig du tror det eller ej, så vågar jag lova dig att du kommer att bli fångad av den största stormvind du någonsin upplevt wub.gif .............Lycka till smiley_small_hug.gif



Tack så Hjärtligt mycket, Gillan! kompiskram.gif

Ja, det tvivlar jag inte en sekund på! "Stormvindar" kan vara riktigt underbara!!! flirting.gif
Betty
Stort grattis till det söta lilla barnbarnet stennie! rose.gif

CITAT (Sussie F-Flower @ 03-07-2008, 08:54) *
..../Har inga barnbarn själv, ännu. Men på måndag, om fyra dagar går tiden ut för min 23-åriga dotter. Det ska bli spännande så det ser jag fram emot!

Sommarkramar! kram2.gif
Sussie.

Jag håller tummarna för att allt ska gå bra, Lycka till!
stennie
CITAT (Sussie F-Flower @ 03-07-2008, 08:54) *
Ett Stort Grattis Farmor Stennie, till Ditt Älskade Barnbarn blomma.gif

Vilket litet tjusigt charmtroll Du har fått i Ditt liv wub.gif wub.gif wub.gif och vad myyycket hår han har! En riktig "Gullunge"!

Har inga barnbarn själv, ännu. Men på måndag, om fyra dagar går tiden ut för min 23-åriga dotter. Det ska bli spännande så det ser jag fram emot!

Sommarkramar! kram2.gif
Sussie.



Håller också tummarna att allt går bra....större lycka får man leta efter!!!
Netha
CITAT (stennie @ 03-07-2008, 06:25) *
Måste stolt få visa mitt nya lilla underverk.

Gosse, vikt 4020g, längd 50cm....


Grattis stennie till en jättego liten att älska! rose.gif
pejori
CITAT (Gillan @ 03-07-2008, 09:09) *
Vare sig du tror det eller ej, så vågar jag lova dig att du kommer att bli fångad av den största stormvind du någonsin upplevt wub.gif .............Lycka till smiley_small_hug.gif


Håller med fullständigt. Jag har inte landat ännu blush.gif dunno.gif giggle.gif
Trots att raringen smittat mej med en ilsken förkylning nu, så nyser jag med ett leende på läpparna. giggle.gif giggle.gif
Man blir golvad för evigt av dom smiley_small_hug.gif

CITAT (Gillan @ 03-07-2008, 09:09) *
Vare sig du tror det eller ej, så vågar jag lova dig att du kommer att bli fångad av den största stormvind du någonsin upplevt wub.gif .............Lycka till smiley_small_hug.gif



Glömde ju: grattis stennie till en vacker gosse, och lycka till blivande mormor
Eva-Helene
GRATTIS GRATTIS!! Jag får nog vänta "ihjäl" mig innan dom två äldsta har "fått ihop det" med rätt tjejer! Det kanske blir dottern som kommer med mitt första barnbarn.......I så fall får jag vänta minst 5 år!!! Huga!!!
Sussie F-Flower
Ett Hjärtligt Tack, Betty, stennie och pejori, för Era lyckönskningar wub.gif till mig i stennies tråd.

Det kommer säkert att gå bra alltihopa! kompiskram.gif

Sussie.
ninnisky
Grattis till den lille gullungen. Så otroligt charmig han är!

smiley_small_hug.gif från dubbel farmor!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon