Full version: mina okända rosor
lissa
Nu vet vi ju att det var rosor och inte jordgubbar, men nu undrar jag om man på det här stadiet kan se om det är klätterrosor eller törnrosor ??
Växer dom inte lite väl sakta, eller är jag för otålig?? >Dom föddes ju från frö nu i våras, så det kanske är normalt...Ska jag klippa dom lite eller ska jag vänta med det ??

Efter alla frågor kommer korten här
[attachment=20470:DSCN6947...all___2_.JPG][attachment=20471:DSCN6946__Small_.JPG
]

Hoppas att ni kan hjälpa mig nu igen. Om ni behöver en bättre närbild kan jag försöka fixa det, men det kanske är för tidigt för att se vad det är ändå ?? smile.gif
Ezereht
klipp inte, och ha lite tålamod wink.gif
lissa
Jag är närmare livrädd för dagen jag måste klippa, så i det har jag allt tålamod som behövs..hahahaha
Däremot är jag aningen otåligare vad det gäller ros eller törnros, men det enda man kan göra är att vänta tills man kan se vad det är, och framför allt..hoppas att den fortsätter att leva...
Tack för att du svarade smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon