*Ulrica*
I början av april visade jag en kort filmsnutt från mitt förkultiveringsrum i källaren. Det är första gången jag drar upp en massa perenner under lysrör och är därför så stolt och glad så att jag kan spricka!

Idag har jag filmat mer, dels i källaren men också ute, i min "plantskola" dit jag har flyttat ut massor av växter. I början av filmen är det samma bilder som sist, fast med lite namn på växterna inkluderat. Filmen är 4 minuter och 38 sekunder.

Mycket nöje!

Klicka här för att se filmen

[attachment=18422:e.jpg]
Krolliljan
smile.gif

Så fina plantor du har odlat fram. tummenupp.gif
Sussie F-Flower
Oj, vad många olika sorter!
Snyggt och prydligt. Fina plantor.... Bra jobbat...!! bravo.gif

Med andra ord: Bara beröm!!!! tummenupp.gif
annagranq
underbart!!!!!var stolt
Helen i Piteå Zon 5
Vilken kul idé att visa dina sådder på film yes.gif Du har lyckats med plantorna, dom är stora och fina och vilka fina lådor du har gjort till dom. Tack för titten!
tepa
Ulrica, OJ vad mycket du odlar, hur i all världens dagar har du tid med det där ? Det ser ju helproffsigt ut ! Mycket fint.

Hälsn Tepa
*Ulrica*
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 19-05-2008, 18:16) *
Du har lyckats med plantorna, dom är stora och fina och vilka fina lådor du har gjort till dom.
Tackar ödmjukast! Här kan du se hur jag har gjort "lådorna".

CITAT (tepa @ 19-05-2008, 20:44) *
Ulrica, OJ vad mycket du odlar, hur i all världens dagar har du tid med det där ? Det ser ju helproffsigt ut ! Mycket fint.
Tack! biggrin.gif Det är det enda jag har tid med. Plus lite hushållsarbete... happy.gif

Mycket bra för hälsan!
Och övning ifall jag någongång skulle få för mej att ha en liten extrainkomst... dunno.gif
CillaM
Du skulle säkert kunna sälja av ditt överskott till nån plantskola Ulrica. Jättebra jobbat!
*Ulrica*
CITAT (CillaM @ 19-05-2008, 21:30) *
Du skulle säkert kunna sälja av ditt överskott till nån plantskola Ulrica. Jättebra jobbat!
Tack! kompiskram.gif Njäääää... men byta mot andra växter med Odlaiter! flirting.gif


Förresten.... vilken överskott??? confused.gif rotfl.gif
stennie
Vilket arbete du har lagt ner...jättestolt ska du vara !!! Jättefina plantor!
*Ulrica*
[attachment=18459:gladrullar.gif]
tack, tack, tack... nu blir jag snart odrägligt stolt!!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon