Full version: Tack-Tråden :-)
Maggan H
Tycker det har varit en del gnäll och tjafs här i forumet på sista tiden, därför startar jag en Tack-Tråd! Inget gnäll i denna tråden, Tack!


TACK Lady Hamilton och Gillan för fina sticklingar! blomma.gif De växer och frodas, blir bra konkurenter! thanks.gif också till Frejas matte för valptipset, en liten tik är tingad! wub.gif

Tack mitt lilla goa barnbarn wub.gif för att du finns, även om du ger mig allt annat blommor..... rose.gif Förkylningarna duggar tätt! smile.gif
skogstroll
tack för att ni odlaiter finns o förgyller vardagarna och tack för alla tips, bättre "uppslagsbok" finns inte smile.gif
Gillan
Tack själv Maggan för ett fint initiativ och för en kommande "fair" kamp yahoo.gif .................. crazy.gif

Tack till Ladyn för jättefina sticklingar, speciellt för Clematisen "Florida Siboldina Bicolor" kompiskram.gif

Tack till Irene för fina Fuchsiasticklingar smiley_small_hug.gif

Tack till Wolken, AnkiV, Magdis, Dealer och Ladyn för en fantastisk fredag i Sthlm wub.gif

Och framför allt vill jag passa på att tacka livet som hela tiden berikar mig med så många fina och nya bekantskaper, både på Odla och irl smiley_small_hug.gif



gunvor
CITAT (skogstroll @ 15-04-2008, 08:42) *
tack för att ni odlaiter finns o förgyller vardagarna och tack för alla tips, bättre "uppslagsbok" finns inte smile.gif




Tack och förlåt till skogstroll - ´jag knycker ibland ditt lilla gulliga hoppetossetroll och bifogar det i mail tillmina vänner som skriver - oh så gulligt!

så kanske mani nte får göra - kan det vara straffbart???
ängsvädd
Oj, det är mycket man kan vara tacksam över. Jag nämner internet som gör det möjligt att kommunicera med så många människor, oavsett var de bor. Inklusive detta forum smile.gif
Tack Lotta för att jag fick publicera din fågelbild på min hemsida wub.gif

Bilden ligger nu under Natur/Naturbilder/Bilder på fåglar

http://www.skoldpaddormedmera.se
skogstroll
CITAT (gunvor @ 15-04-2008, 08:52) *
Tack och förlåt till skogstroll - ´jag knycker ibland ditt lilla gulliga hoppetossetroll och bifogar det i mail tillmina vänner som skriver - oh så gulligt!

så kanske mani nte får göra - kan det vara straffbart???



nä för det har jag knyckt själv giggle.gif
HelenN
Tack Cathis för en trevlig lördag på mässan!!!!

Tack Irene för Ängla sticklingen!!

Tack ni andra odlaiter som jag fick tillfälle att träffa och fika med på mässan!!
silos
Jag vill tacka livet som har gett mig så mycket;vill jag skriva här rose.gif Den vackra sången tänker jag på då och då när jag är ute med mina goa vovvar och ibland sjunger jag den! rose.gif
Eva-Helene
Jag är tacksam för :
mina barn
hjärtevännen
min syster
mina syskonbarn och -barnbarn
mamma
de djur jag har omkring mig
mina "samma vånings"-grannar som också är bland mina bästa vänner
hjärtevännens goda grannar/vänner
alla mina nära vänner
att tumören är borta - och hittills hållit sig borta
internet
livet!
växterna
odla.nu
andra bra forum/hemsidor
mina internet-vänner
naturen
och mycket, mycket mer!
Irene_L
Tack Titti för de fina örhängena. De passar perfekt till halsbandet och armbandet som du har gjort förut.
[attachment=16780:smycken.JPG]

Tack Gillan för pelargons- och ?-sticklingen och den lila miniängel-sticklingen.
[attachment=16776:gillans.JPG]

Tack Lady Hamilton för den vita och den blå miniängeln, de vita och blå bergsvallmona och margueriten.
[attachment=16775:ladyns.JPG]

Tack alla härliga odlaiter som jag träffade på mässan. Det var såååå roligt att få träffa er tummenupp.gif
kompiskram.gif
Alba
Jag vill tacka er alla som delar med er av berättelser och foton från mässan.
Det är guld värt för mig som inte var där. Jag får uppleva en del av allt det roliga.
160kvm stort hus
CITAT (skogstroll @ 15-04-2008, 08:42) *
tack för att ni odlaiter finns o förgyller vardagarna och tack för alla tips, bättre "uppslagsbok" finns inte smile.gif



*håller med till 100%*
Lady Hamilton
Jag vill Tacka

Gillan för att hon finns överhuvudtaget wub.gif hon har betyder så mycket för mig
Maggan H för att hon skickar frön och plantor till mig Och har så skön humor (vad skulle Miniänglatråden vara utan dig?.... blush.gif ) Jag älskar att "bråka" med henne
Malin72 för allt det hon gör för oss andra (fixar o ordnar) kompiskram.gif
Anki V för att hon ville åka på mässan med mig och fixade så billigt boende (utan dig hade själva resan blivit väldigt tråkig) 000.gif
Wolken för att han orkar med oss damer laugh.gif
Irene L för de fina vallmo plantorna och för att hon är en så trevlig och underhållande Chat-kompis yaay.gif
Titti för de fina örhängena och armandet bravo.gif

Magdis
CITAT (Gillan @ 15-04-2008, 08:48) *
Tack till Wolken, AnkiV, Magdis, Dealer och Ladyn för en fantastisk fredag i Sthlm wub.gif



Den kvällen vill jag också tacka er för, Gillan, Dealer, Lady Hamilton, Anki V och Wolkenkrabber. Det förgyllde den här helgen att få umgås lite extra mycket med er. kompiskram.gif kram1.gif

Ett stort tack till alla som jag mötte på mässan, alla gamla och nya bekantskaper. smiley_small_hug.gif
Monaxe
Ett tack till LindaLunda som gav mej min första miniängel (blå) så jag fastnade i det "träsket"

Jag vill tacka Lady Hamilton och Gillan för de fina sticklingarna som ni har skickat till mej, dom mår hur bra som helst.

Tack till Maggan H som skickat fröer till mej så jag kan föröka mina miniänglar redan i år...

titti49zon6
Tusen tack alla som jag fått så fina sticklingar och fröer av thanks.gif ´

Tack alla trevliga odlaiter som jag träffade på mässan blomma.gif

Tack till mina söner och min man som skjutsat och hämtat mig på
flygplatserna så jag sluppit "kånka" på mitt tunga bagage kram1.gif
Juli S
Jag vill TACKA SÅ MYCKET Mammamattson smiley_small_hug.gif för den underbara information om hur man delar lökväxter! Jag hade bara 5 Tango liljor och nu, bara 1 månad senare jag har 66 och fler är på gång!

[attachment=18628:DSC01979.JPG] [attachment=18629:DSC01980.JPG]

Tack alla för allting, jag lär mig så mycket här - otroligt!!! thanks.gif

MVH, Julia.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon