Full version: Navy CSI
Bettis
Jag gillar CSI, och nu 20.00 kommer navy CSI och den tänkte jag se på, gillar ni också den serien??
Bee
Navy CIS har min dotter lärt mig! Mao Inte samma som CSI. Men jag som inte gör någon skillnad SER ingen skillnad.
(Även om CSI Las Vegas är allra bästa pga Grisom) smile.gif =
Bettis
CITAT (Bee @ 13-04-2008, 20:05) *
Grisom

Hab är bra (men väldgt hjulbent giggle.gif ) tycker CIS är toppenbra
elleave
Tittade alltid på det de veckorna jag låg på sjukhus för några år sen! Mycket bättre än CSI tycker jag.

Här hemma har vi tyvärr inte 3an så nu kan jag inte se det... sad.gif
Bee
Åhå, går det i 3:an? Så bortskämd jag känner mig. Genom vårt interna nät i samfälligheten så har vi tilllgång till en massa olika kanaler genom Viasat och via vår externa parabol får vi några extra kanaler. Det är sällan det visas några extra bra program måsta jag säga. Eller så är jag bara borskämd...
Solstorm
Älskar Navy CSI. Det var min pappa som började titta och tipsade om det. Nu är det jag och dottern som ÄLSKAR serien. Aby är absoluta favoriten. Hon som spelar henne är faktiskt utbildad rättstekniker innan hon blev skådespelerska. Tycker att Navy är överlägsen andra liknande serier. Antagligen för att man tycker så mycket om karaktärerna. Gibbs är ju i en klass för sig.
Ophelia
Jag försöker alltid titta på Navy CSI.
Berith
CITAT (Bee @ 13-04-2008, 20:05) *
Navy CIS har min dotter lärt mig! Mao Inte samma som CSI. Men jag som inte gör någon skillnad SER ingen skillnad.
(Även om CSI Las Vegas är allra bästa pga Grisom) smile.gif =

Neej, det är skillnad på dom förkortningarna. rolleyes.gif

Tittar också alltid på NCIS. Tyckte det var så synd när dom plockade bort Kate (hette hon väl...?) men nu tycker jag att det här gänget är snäppet bättre. tummenupp.gif

Ser också på CSI, originalet och Miami är bäst.
Monaxe
NCIS är en kanonserie, försöker att se den varje gång men har förstås missat lite här och där. CSI är också bra, ffa Las Vegas, orginalet...
Solstorm
Fast om man missar så är det nog inte jordens undergång. De avsnitten som går i repris vid 23-tiden på kvällarna är nog tredje eller fjärde gånden de sänds. Gör inget, jag tittar ändå. Så de nya avsnitten på söndagar får man nog några chanser till att se.

CITAT
Tittar också alltid på NCIS. Tyckte det var så synd när dom plockade bort Kate (hette hon väl...?) men nu tycker jag att det här gänget är snäppet bättre.


Läste att hon slutade för att hon tyckte att den var för fysiskt jobbigt. Inte att undra på, hon fick barn 2006 och kunde väl behöva lite ledigt. Saknar henne också, synd att de hade ihjäl henne, hon kunde ju varit med i periferin lite.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon