Hasse_h
Enligt Aftonbladet så håller TV4 på att spela in ett nytt trädgårdsprogram som ska visas till våren. Det är ju alltid trevligt med trädgård i TV. Man kan ju hoppas att de gör det bra så vi slipper se hafsiga program som bara krafsar på ytan...
Ingrid på Västkusten
Ja jämarns vad jag satt å sög på om jag skulle söka det programledarjobbet eller inte. Jag avstod :-/
och hoppas också på ett icke-krafsande program.

Hälsar Ingrid
Exotic
CITAT (Hasse_h @ 14-08-2003, 08:53)
Enligt Aftonbladet så håller TV4 på att spela in ett nytt trädgårdsprogram som ska visas till våren. Det är ju alltid trevligt med trädgård i TV. Man kan ju hoppas att de gör det bra så vi slipper se hafsiga program som bara krafsar på ytan...

jag passade på att titta i ditt album Hasse.......och tittade på lilla Maja igelkotte,helt underbara bilder på henne rolleyes.gif wub.gif smile.gif och just där hon ligger och tar 1 middags lur .
Är hon kvar hos er ???
smile.gif
Hasse_h
Nä, tyvärr, hon drog vidare efter sina äventyr hos oss. Vår trädgård är väl inte tillräckligt "vild" ännu för att igelkottarna ska stanna kvar. Jobbar på att göra det mer igelkottvänligt... rolleyes.gif
Virgo
Blir väl säkert ett 1/2 timmes program som är 20 minuter långt och minst ett 5 minuters relamavbrott.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon