Full version: Telia nu igen !
aldo
Aktuellt
Driftstörning E-post
Vi har just nu en driftstörning som berör e-posten för vissa kunder. Felavhjälpning pågår.
Uppdaterad 2008-02-19 kl. 16:05

angry.gif Är det inte lite väl ofta nu ?

MariaS
Behöver de ny support kanske whistling.gif
Kathy


Vilken tur att jag har bytt från Felia. biggrin.gif
Ophelia
Jag är jättenöjd med Telia och har mycket sällan drabbats av något.
Anma
CITAT (Ophelia @ 19-02-2008, 17:13) *
Jag är jättenöjd med Telia och har mycket sällan drabbats av något.

Jag är också nöjd med telia. Enda driftstoppet vi varit med om var förra året när någon grävde av kablen en bit härifrån. Blev utan telefon och internet några dagar, men det var ju inte telias fel.
Anväder däremot inte deras e-post, har mina via min mans hemsida och hotmail.
Bettson
Tyvärr måste jag säga att sista tiden så har e-mailen varit bedrövlig.

Driftstoppeet med 300 000 mail osm hade raderats 3 januari visade sig i efterhand att det varit problem ända sedan början på december öven m det inte varit totaltstopp.

Det man retar sig på är att de inte talar om att det är problem. Jag har varit med om att många av mina mail inte nått mottagaren och vice versa.

Idag har bekanta fått mail från någon på Telia som varnar med stor text om att det är virus på gång. Man skulle ksicka vidare till alla sina väner och bekanta.

Jag avstod för jag misstänker att mailets avsändare egentligen är virusspridaren.
MariaS
Här kör vi också TElia! Inga problem, utom när den namnlösa stormen blåste ner träd så vi inte hade telefon på en vecka. Men som sagt, det var ju inte telias fel!
Mail har vi på vår egen domän och hemsida annars. Inga Outlook-virus här inte!
Alphaville
Jag satt just och funderade på varför jag inte kunde läsa mina mejl. Men då var det inte bara jag som hade problem. Är annars nöjd med Telia.
henriks
CITAT (Bettson @ 19-02-2008, 17:35) *
Idag har bekanta fått mail från någon på Telia som varnar med stor text om att det är virus på gång. Man skulle ksicka vidare till alla sina väner och bekanta.

Jag avstod för jag misstänker att mailets avsändare egentligen är virusspridaren.


Håller med, det är ett "otyg" med alla varningar om virus som man bara måste skicka vidare - har dom aldrig hört talas om spam?

Pirum
Efter att ha haft Yahoo, Hotmail, etc, och Telia i många år så måste jag nog ändå säga att exempelvis Hotmail och Yahoo har strulat bra mycket mer än Telia. Spray ska vi inte ens tala om.
aldo
Jag är nöjd med Telia men e-posten har det ju varit problem med ett antal ggr på varandra thumbdown.gif det sista .

Men ngt "Virusmail" har de inte skickat till mig -fear-.gif
Man ska inte tro allt devil.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon