Andersholmgren
Jag beställde två stycken kontantkort ifrån freekontantkort.se
Jag har väntat i två veckor på kontantkorten men fortfarande inte fått något.
Jag har mailat till freekontantkort och dom svarar att allting hänger på operatörerna jag passade även på att fråga om det var helt gratis? och där svarade dom ja.

Ja jag vet inte, vad tror ni? kommer jag få en faktura när kontantkorten kommer?
Är det någon som har prövat?
Jag ringde till comviq och telenor men det är sådana långa väntetider...

Om det är någon som har prövat eller vet mer om detta skriv gärna.
pejori
CITAT (Andersholmgren @ 24-01-2008, 21:04) *
Jag beställde två stycken kontantkort ifrån freekontantkort.se
Jag har väntat i två veckor på kontantkorten men fortfarande inte fått något.
Jag har mailat till freekontantkort och dom svarar att allting hänger på operatörerna jag passade även på att fråga om det var helt gratis? och där svarade dom ja.

Ja jag vet inte, vad tror ni? kommer jag få en faktura när kontantkorten kommer?
Är det någon som har prövat?
Jag ringde till comviq och telenor men det är sådana långa väntetider...

Om det är någon som har prövat eller vet mer om detta skriv gärna.



har fått sådanna också...lång väntetid och helt gratis.
men du får tanka på dom själv....
Pirum
Ofta är det en del krångel, man måste köpa på värdebevis för att få de där 'gratiskronorna', allt fylls inte på med en gång, etc, men faktura i efterhand brukar man inte få, så det är lugnt.

Jag föredrar att beställa direkt via operatörernas hemsidor, inte gå via reklamsidor.
Andersholmgren
Okej tack för svar alla som har skrivit.
Jag får avvakta och se hur det blir.
Andersholmgren
Hmm jag fick telenor kortet idag iallafall och på papprerna står det 0kr frakt och 0kr för kortet så det var lugnt. skönt det.
kiss.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon