Full version: Odla-knappar 2008
Ingemar
Ni som är intresserade av odla-knappar med ert namn på kan anmäla er direkt till mig så fixar jag knapparna.

Vip-knappar
Precis som tidigare år kostar Vip-knapparna med namn 20kr.

På VIP-knappen trycks valfritt namn, förslagsvis ert användarnamn i forumet (eventuellt får det förkortas något om ni har valt ett för långt namn).

Ni kan betala antingen genom att 20 kronor sätts in på vårt Pg 165 34 98-4 som meddelande skriver ni önskat namn som ska tryckas på knappen + namn och adress dit jag ska skicka knappen.

Eller så skickar ni 20 kronor i ett kuvert till: Odla.nu, Box 80, 280 10 Sösdala. Glöm inte att skriva önskat namn som ska tryckas på knappen + namn och adress dit jag ska skicka knappen.

Knappar utan namn
Det går även att få Odla-knappar utan eget namn för 0 kronor.

Den som vill ha en knapp utan namn men med vår logga samt texten www.odla.nu skriver sitt namn och adress på ett frankerat kuvert, stoppar detta i ett annat kuvert och skickar det till oss.
Krolliljan
Tack, tack. yes.gif
*Ulrica*
Har just klistrat igen kuvertet!
Lady Hamilton
För er som undrade hur knapparna ser ut Så här ser min gamla knapp ut
Tidigare tråd
Österläge
Jaa, jag vill ha! biggrin.gif Hur lång tid tar det att få knappen?
emmas matte
Tack jag skickar ett kuvert direkt
storm
:thanks:Äntligen thanks.gif

föresten var ska ni träffas på mässan och vilken tid.
malin72
puttar lite bara blush.gif
Cathis
Nu var det fixat! bravo.gif
Lady Hamilton
Betalat o klart tummenupp.gif Behöver ju en ny knapp efter mitt 'namnbyte' i våras sleep.gif .......................... a0a.gif
Irene_L
Jag har skickat ett kuvert!!! tummenupp.gif
titti49zon6
Jag har också skickat ett kuvert, har ju ett litet tillägg i nicken tummenupp.gif
HelenN
Betalt & klart ! tummenupp.gif
MariaS
Samma här tummenupp.gif
tulle
Brev med pengar är postat.
Österläge
Nu har jag fört över pengar! Väntar spänt på knappen... biggrin.gif
skogstroll
får man fråga hur knappen ser ut, finns en bild? thanks.gif
titti49zon6
Jag kan inte länka men om du går in på tröjtråden så hittar du en bild på knappen
och Lady Hamilton har ju bild på knappen i sin länk här ovanför
skogstroll
aha, tack!
Lady Hamilton
5,5cm i diameter
MariaS
CITAT (Lady Hamilton @ 28-01-2008, 22:58) *
5,5cm i omkrets


det var en liten knapp det giggle.gif min är 5,5 cm i diameter whistling.gif
Lady Hamilton
Ha ha ha............ blush.gif ändrar mitt inlägg............
Dito Verde
Undrar när dom kommer?
Österläge
När kommer knapparna tro? Ganska länge sen jag betalade nu tycker jag... Vill ju ha knappen ju! smile.gif
zissi
Hoppas också få stoltsera med en odlaknapp snart wink.gif /zissi
Eva i Höga
Jag undrar också när de kommer. Har betalat in en gång tidigare men då kom det aldrig någon. Kanske jag får två nu?!
Österläge
CITAT (Eva i Höga @ 18-02-2008, 09:54) *
Jag undrar också när de kommer. Har betalat in en gång tidigare men då kom det aldrig någon. Kanske jag får två nu?!


Jag har faktiskt också betalat en gång tidigare, när jag sen kontaktade Göran eller Ingemar (minns inte vem) så var det för sent, jag hade betalat in efter att de redan hade skickat ut. Men den här gången var jag ju så snabb så det kan inte vara det!! Eller? unsure.gif
Eva i Höga
Undrar om knapparna är på gång snart?
Ingemar
Jag postade knapparna igår så ni bör få dom i brevlådan idag!
Gillan
bravo.gif yahoo.gif thanks.gif Ingemar, då kan jag ha på mig min knapp när jag åker till GBG nästa helg giggle.gif



Eva i Höga
Härligt, då kan vi ha våra knappar när vi träffas på Peter Korns föredrag i Kungälv på onsdag!
zissi
Tack Ingemar för allt jobb du lägger ner på detta thanks.gif tummenupp.gif
Österläge
Igår kom min knapp!! yahoo.gif Klart vi ska ha dem på oss i Kungälv på onsdag! giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon