kolonilotter
Hejsan, jag håller på med ett privat projekt och samlar samtliga koloniområden/odlingsområden i scandinavien på en sida. Gå gärna in och titta.... http://www.kolonilotter.com
MariaS
Du glömde alternativet "Har ingen åsikt". Kollar inte denna typ av sidor då jag odlar på 5000 kvadrat.
kolonilotter
Det glömde jag såklart. Tack för feedbacken!
gunvor
vilket forskningsarbeta du måste ha lagt ner på detta - skickade länken till en god vän som är solnakolonist - hans sommarboende! Hans oas!
kolonilotter
Ja, lite detektivarbete har det blivit, tack för feedabcken!
Anma
Jättebra initiativ!
Siten fungerar dock inte i Firefox. Jag löste det genom att använda explorer istället.
ingrid fuxwall
Vilket jobb!
Om jag blir huslös tänker jag skaffa mig en lott och då kan din sida komma till stor nytta för mig så jag ger dig en stor rose.gif

ingrid
kolonilotter
Sidan är utv. för explorer men jag skall kolla på browser problematiken vid tillfälle.
Tack Anma och ingrid för feedback.
gunvor
CITAT (ingrid fuxwall @ 15-01-2008, 23:27) *
Vilket jobb!
Om jag blir huslös tänker jag skaffa mig en lott och då kan din sida komma till stor nytta för mig så jag ger dig en stor rose.gif

ingrid



Jag tror inte det är så lätt att bara skaffa sig en kolonilott - i synnerhet med hus. Det är köer o väntetider och en massa byråkrati.
Tobb
CITAT (kolonilotter @ 15-01-2008, 14:55) *
Hejsan, jag håller på med ett privat projekt och samlar samtliga koloniområden/odlingsområden i scandinavien på en sida. Gå gärna in och titta.... http://www.kolonilotter.com


En sak jag tänkte på när jag gick in på de olika ställena i uppsala var att jag absolut inte hade någon aning om var de kunde tänkas ligga.
Det kanske skulle kunna vara möjligt att lägga in en länk till hitta.se där man kan se var det ligger? blush.gif smile.gif

Kanske i framtiden att det kunde vara möjligt att lägga ut egna annonser på sina lotter, så alla finns samlade på en sida.
Satt och letade på blocket men det var ju jättesvårt att hitta några alls, inte för att jag ska köpa idag, men kul att titta på fina bilder smile.gif
jaken
lite feedback.

Jag har upplösning 1024*768 vilket är den vanligaste upplösningen och får en scroll-list i sidled.
Väldigt irriterande och B. Tar du bort receptet så får det säkert plats.


När man är på startsidan och i drop-down menyn väljer sverige så händer absolut ingenting. Trycker man på kartan funkar det.

Jag använder Mozilla Firefox
påskalla
Verkligen ett bra initiativ och "gediget arbete". Ser fram emot när du har fått in en massa härliga bilder från de olika kolonierna. Är det nästa steg, att kolonisterna själva kan lägga in bilder?
kolonilotter
CITAT (påskalla @ 16-01-2008, 15:34) *
Verkligen ett bra initiativ och "gediget arbete". Ser fram emot när du har fått in en massa härliga bilder från de olika kolonierna. Är det nästa steg, att kolonisterna själva kan lägga in bilder?


Vet inte vad som blir nästa steg, antar att jag får leta upp och lägga in resterande 30% av sveriges områden först. Har du några förslag så får du gärna maila info@kolonilotter.com

Tack för feedbacken!

Daniel


CITAT (jaken @ 16-01-2008, 15:27) *
lite feedback.

Jag har upplösning 1024*768 vilket är den vanligaste upplösningen och får en scroll-list i sidled.
Väldigt irriterande och B. Tar du bort receptet så får det säkert plats.
När man är på startsidan och i drop-down menyn väljer sverige så händer absolut ingenting. Trycker man på kartan funkar det.

Jag använder Mozilla Firefox


Får ta hand om browser problematiken vid ett senare tillfälle.

Tack för feedbacken!

Daniel

CITAT (Tobb @ 16-01-2008, 14:31) *
Kanske i framtiden att det kunde vara möjligt att lägga ut egna annonser på sina lotter, så alla finns samlade på en sida.
Satt och letade på blocket men det var ju jättesvårt att hitta några alls, inte för att jag ska köpa idag, men kul att titta på fina bilder smile.gif


Ingen dum idé, tack för den!!

Daniel
kolonilotter
CITAT (Tobb @ 16-01-2008, 14:31) *
En sak jag tänkte på när jag gick in på de olika ställena i uppsala var att jag absolut inte hade någon aning om var de kunde tänkas ligga.
Det kanske skulle kunna vara möjligt att lägga in en länk till hitta.se där man kan se var det ligger? blush.gif smile.gif


Tanken är att det skall finns kartor också men Hitta.se är en bra idé!
Tackar!
kolonilotter

Nu finns även Bodens Odlingslottsförening Killingholmen med.

Daniel
CurlySue
tycker att färgerna på sidan inte är så kul. de ger ett lite hemma-fixar intryck.
Annars en bra sida.
kolonilotter
CITAT (sarah68 @ 17-01-2008, 14:56) *
tycker att färgerna på sidan inte är så kul. de ger ett lite hemma-fixar intryck.
Annars en bra sida.


Tack för det!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon