Bettis
Har suttit och pillat lite med spel och i detta kommer jag bannemig inte längre än nivå 3 Spel någon som fixar att komma längre (förmodligen ni är så duktiga)
Bettis
Nu ser jag att det är på nivå 2!!!!!!!!!!!! som jag kör fast, någon som kan hjälpa mig förbi???
Kathy
CITAT (Bettis @ 07-01-2008, 18:25) *
Nu ser jag att det är på nivå 2!!!!!!!!!!!! som jag kör fast, någon som kan hjälpa mig förbi???


Hur långt har du kommit i nivå 2?
Jag lyckades lösa nivån.
Bettis
Jag kommer till dom två sista, får liksom inte till dom.
Anma
CITAT (Bettis @ 07-01-2008, 18:31) *
Jag kommer till dom två sista, får liksom inte till dom.

Ta ner de två sista innan du slår ihop de lila. Den lila ska vara som golv åt den bruna så att en kan skjutas åt vänster.
Förstår du vad jag menar? gör det knappt själv...
Bettis
Ska genast testa
Kathy
Okej, såhär har jag gjort:

[attachment=11377:1.JPG]

[attachment=11378:2.JPG]

[attachment=11379:3.JPG]

[attachment=11380:4.JPG]

[attachment=11381:5.JPG]

[attachment=11382:6.JPG]

[attachment=11383:7.JPG]

[attachment=11384:8.JPG]







Anma hann före. wink.gif
Bettis
DU ÄR EN ÄNGEL, nu fattar till och med jag thanks.gif thanks.gif tänk att man kan snöa in på något så löjligt giggle.gif
Aqvakul
Kul spel, har fastnat på nivå 6!
Snöflinga
Här ska man tydligen ha ett lugnt och fint sinneslag ranting.gif Är på femte nivån och fixar inte att bomba den lilla ensamma gula + två små grå ...HUR GÖR MAN ? Ännu en rolig tidstjuv slap.gif
Bettis
Är fortfarande på nivå 5, vet i katten hur jag ska ta mig därifrån, skäms för att fråga om mer hjälp blush.gif ska testa vidare.
Bettis
ranting.gif ranting.gif ranting.gif nivå 5 hur får man dom 3 jäkla getterna att komma samtidigt så att dom försvinner, två försvinner en kvar, testat massa varianter ranting.gif
Anma
Nu har jag fixat alla gratisnivåerna, den sista var klurig!

Erkänner: Har spelat detta förr men aldrig klarat den sista...
blush.gif

Gillar sådana här spel, vill ha tips om fler likande! smile.gif
Bettis
CITAT (Anma @ 07-01-2008, 19:26) *
Nu har jag fixat alla gratisnivåerna, den sista var klurig!

Erkänner: Har spelat detta förr men aldrig klarat den sista...
blush.gif

Gillar sådana här spel, vill ha tips om fler likande! smile.gif

Nu blir jag riktigt för...... hur lyckas du, jag försöker alla olika varianter men funkar inte- Inte alls avundsjuk på dig flirting.gif
Anma
CITAT (Bettis @ 07-01-2008, 19:29) *
Nu blir jag riktigt för...... hur lyckas du, jag försöker alla olika varianter men funkar inte- Inte alls avundsjuk på dig flirting.gif

Har spelat fram till nivå 5 nu, ska hjälpa dig om ingen annan hinner före.... luuuugn bara! wub.gif
Anma
Ok, nivå fem...
Börja med röda, sen lila. sen tar du den nedersta gula upp en våning och skjuter den till höger. ta ner det grå blocket till understa våningen. Sen tar du ner samma gula block som du tog upp ner igen. sedan ska en av de övre gula blocken till den högra hörnet som den nedersta gula var på nyss. sen tar du den andra gula och lägger mellan pilarna, då finns en gul på var sida om den högra pilen. så tar du upp den gula så... babam! är de borta! crazy.gif

Finns säkert enklare sätt, men så gör jag.
Bettis
yahoo.gif yahoo.gif thanks.gif thanks.gif Anma du är också en ängel.
Aqvakul
klarat nivå 6, knepigt! yahoo.gif
Bettis
jag kämpar på angry.gif
Aqvakul
Står inför nivå 10, ser jätteknepig ut. Får hämta lite krafter innan jag tar mig an den. crazy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon