Full version: Hej hej!
cic
Har haft ett skitår egentligen. Separerat från hund, hus med tillhörande trädgård och hamnat i en lägenhet i stan. Har tagit ett tag att liksom landa.

Nu har jag flyttat igen till en liten urmysig lya. Den har en helt okej bakong, så nåt ska man väl dra upp och pryda den med. smile.gif

Har varit innne ibland och läst lite. Mest i småprat ska det väl erkännas och jag tror att det mesta är sig likt.. giggle.gif En och annan ny kanske. *vinkar till alla ni som jag inte känner igen*

Mitt nyårslöfte för 2008 är för övrigt att jag ska må bra och göra allt jag kan för endamålet. Då måste ju forumet odla, samt omsorg om mina få växter vara ett steg i rätt riktning?

Boxer
Hejsan, kul att se dig igen! smiley_small_hug.gif
Alba
Välkommen tillbaka till oss.
Jag hoppas detta år blir början på något nytt för dig ..........lycka till med nyårslöftet........en mycket viktig tanke som vi nog alla borde ta till oss av.
Anma
Välkommen tillbaka! Förhoppningsvis blir 2008 bättre år! smile.gif
Berith
Jasså där var du! kompiskram.gif Det där sista är nog ömsesidigt vet du, forumet behöver dej också...
Ciczi
Välkommen igen... ! smiley_small_hug.gif

Stå på dig annars gör någon annan det... kompiskram.gif

Ciczi
Kathy

Väkommen tillbaka! smiley_small_hug.gif

rose.gif
Wilmer
Hej Cic, bra nyårslöfte! Om det inbegriper tid här på Odla, så mycket bättre! Välkommen hit igen.

rose.gif Wilma
aanderss
hej välkommen o hoppas på ett bra år för södra
Cathis
Välkommen hit igen cic
Bettis
VÄLKOMMEN TILLBAKA rose.gif
Irene_L
Välkommen tillbaka!!! tummenupp.gif
cic
Tack för härligt välkomnande! Känns lite bra i själen att man är ihågkommen. smile.gif
Betty
Nejmen Hej! och välkommen tillbaka! Kul att se dig här igen! tummenupp.gif
Gossen Ruda
Ju fler vi är tillsammans...

Roligt att se dig igen, vi har haft våra små duster men även medhållanden. smiley_small_hug.gif
Gillan
Kul att se dig igen cic! Hoppas du får ett bra mycket bättre år 2008 smiley_small_hug.gif
Fenja
kompiskram.gif Gott att se dig igen!!
Mvh
Fenja
estet
Välkommen tillbaka! Saknat dej! smile.gif
Wilmer
Cic, var det inte du som hade den där hääärliga bilden på dig själv som skrattade så gott?
cic
CITAT (Wilmer @ 04-01-2008, 22:58) *
Cic, var det inte du som hade den där hääärliga bilden på dig själv som skrattade så gott?

Jojjomen, det var jag det. yes.gif Kanske ska byta tillbaks? biggrin.gif

[attachment=11325:1.JPG]

(Fast, jag ser ju inte ut så längre.. Ja ja..)
Biggan_
Välkommen tillbaka cic! Kul att se dej igen! rose.gif
Ophelia
Hejsan hoppsan Cic....kul att se dig igen. Har undrat var du tagit vägen smiley_small_hug.gif rose.gif
Berith
CITAT (cic @ 06-01-2008, 19:13) *
(Fast, jag ser ju inte ut så längre.. Ja ja..)

Hur ser du ut nu då...?
Leia
Hej och välkommen tillbaka! smile.gif

Jag blev också lite nyfiken på hur du ser ut nu, så jag tassade in i ditt album för att se om det fanns några nya bilder.
Och vad hittade jag? Världens största röda katt, jösses!!!! biggrin.gif
anna_rispan
CITAT (Leia @ 07-01-2008, 07:59) *
Hej och välkommen tillbaka! smile.gif

Jag blev också lite nyfiken på hur du ser ut nu, så jag tassade in i ditt album för att se om det fanns några nya bilder.
Och vad hittade jag? Världens största röda katt, jösses!!!! biggrin.gif

Oj!! Det var en bamsekatt det. Måste varit en sån vi såg på gården när jag var liten. Vi trodde inte våra ögon och frågade vad de bar på. Minns inte om de svarade katt eller om de passade på att skoja med oss för det såg ju inte ut som en katt vi var vana vid att se den. Vi trodde mer på tigerunge eller lodjur.
karjo
Jag var tvungen att gå in i ditt album och kolla på katten! Det var nog det största jag sett!!! smile.gif
Wilmer
kompiskram.gif Härligt CIc, hoppas du ser så glad ut igen tummenupp.gif . Du får väl låta någon ta en uppdaterad glad bild bravo.gif .
cic
Har en bild som jag tog för nån månad sen.

[attachment=11386:008.JPG]

Har låtit håret växa ut en bit och klippt till nån form av frisyr. Å så har jag tagit bort "allt skrot" i ansiktet. rolleyes.gif
Gossen Ruda
Klar förbättring efter skrotningen. wub.gif Läker hålen igen utan problem?
cic
CITAT (Gossen Ruda @ 07-01-2008, 21:43) *
Klar förbättring efter skrotningen. wub.gif Läker hålen igen utan problem?

Åh, tack! En kärlekssmiley från Gossen.. blush.gif

Jo då, dom läker hyfsat, fast inte helt. Blir ett litet märke där skrotet suttit.

Men var hur Du gjort av din söta gosse som du hade som avatar?
Netha
Håller med Gossen ..klart snyggare utan "skrotet" tummenupp.gif


Har dotter som hade "plopp" nedom underläppen.
Hennes hål läkte så inget syns nu efter ett par år. smile.gif
Gossen Ruda
Även små söta gossar växer upp. Kommer faktiskt inte ihåg när och varför han försvann, jag kan ju se om jag hittar något mer påklätt.
Berith
whist.gif *visslar lite beundrande...* Tjusigt! tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon