Tobb
En person i korridoren lyckades totalbränna fiskpinnar i micron då denne trodde ugnssymbolen var en micro och hade fisken där i 10min.
Det stank verkligen så äckligt igår, idag sitter ganska mycket kvar.... trostar.gif ranting.gif

Fick tips om att ställa fram ättika...

Har ni några tips på bra metoder att få bort denna vidriga doft?
Tezzla
Förstår inte riktigt.... I korridoren? Studentkorridor? Är det micron som luktar eller inne hos dig?
pejori
CITAT (Tobb @ 30-12-2007, 22:33) *
En person i korridoren lyckades totalbränna fiskpinnar i micron då denne trodde ugnssymbolen var en micro och hade fisken där i 10min.
Det stank verkligen så äckligt igår, idag sitter ganska mycket kvar.... trostar.gif ranting.gif

Fick tips om att ställa fram ättika...

Har ni några tips på bra metoder att få bort denna vidriga doft?



vädra..vädra...vädra och ättika i skålar tummenupp.gif
tvätta ut micron med ättika/klorin
Hannele
CITAT (Tobb @ 30-12-2007, 22:33) *
Har ni några tips på bra metoder att få bort denna vidriga doft?

Rökelse med god doft, finns i alla invadrarbutiker.
Tobb
CITAT (Tezzla @ 30-12-2007, 22:36) *
Förstår inte riktigt.... I korridoren? Studentkorridor? Är det micron som luktar eller inne hos dig?


Det är ju mest i korridoren (studentboende) och det luktar verkligen mycket fortfarande. Och även inne hos mig då det kommer in doft från min dörr.
Men det är inte så jättemysigt att vara i korridoren längre, så jag hoppas att stanken går bort.

CITAT (Hannele @ 30-12-2007, 23:01) *
Rökelse med god doft, finns i alla invadrarbutiker.



Ehh? Så i min kompis bröders butik som säljer kläder finns det allså rökelser confused.gif
Lilla Birka
CITAT (Tobb @ 31-12-2007, 00:27) *
Det är ju mest i korridoren (studentboende) och det luktar verkligen mycket fortfarande. Och även inne hos mig då det kommer in doft från min dörr.
Men det är inte så jättemysigt att vara i korridoren längre, så jag hoppas att stanken går bort.
Ehh? Så i min kompis bröders butik som säljer kläder finns det allså rökelser confused.gif

att dölja otrevlig doft med en annan brukar sällan vara en god idé, jfr parfym på en otvättad kropp sick.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon