Full version: Test
HelenN
http://forsvar.fileflat.com/index_test.php

testa!!!!! Mitt resultat


Res

Lilla Birka
Gääääsp! Vad jag blir trött på alla dessa tester! Ja, jag vet, man behöver inte läsa dem!
HelenN
Jag tycker det är sååååååå kul med tester! rotfl.gif
Tosan
Åh vad sur jag blir! IE stöter på problem hela tiden och måste avslutas ranting.gif
Jag ska försöka igen senare, men jag förväntar mig inga höga resultat.
ylvahi
Min röda linje var som en berg och dalbana fear.gif
Alba
CITAT (lämås @ 30-12-2007, 15:58) *
Jag tycker det är sååååååå kul med tester! rotfl.gif



Här är en till.......som sagt man väljer ju vad man vill läsa och delta i.
pejori
CITAT (Alba @ 30-12-2007, 18:37) *
Här är en till.......som sagt man väljer ju vad man vill läsa och delta i.


här är en till som är fullständigt testgalen tummenupp.gif
tycker det är jättekul även om jag inte gjort denna ännu...har också problem med IE ranting.gif
Aqvakul
CITAT (lämås @ 30-12-2007, 15:52) *

Mitt resultat såg ungefär likadant ut! Knappast något officersämne! whistling.gif
Alba
Ja inte lär jag få jobb inom försvaret. Nog svängde kurvan rejält.
Pirum
Usch, nä, det räckte att mönstra för min del...gjorde tillräckligt med tester där smile.gif

Blev utbildningsreserven direkt biggrin.gif

Eller, nä, jag skulle egentligen gjort lumpen på ett ställe som passade mina testresultat (malaj, tydligen), men regementet lades ner. Där ser man.

(Jag tyckte egentligen inte illa om testerna på mönstringen, inte ens de fysiska trots att jag var ganska otränad - fast jag kände mig uttittad när jag slog månadens pulsrekord...)
Anma
Här är mitt resultat.Jag ska nog hålla mig till att lägga pussel och minnas siffror. Det sistnämnda visste jag redan att jag är duktig på...

test.JPG

Henrik_
Hmm, tror visst jag missupfattade kuberna lite blush.gif
Pinsamt...

Jag blir så stressad av allt som ska gå fort, men det gick ju förvånansvärt bra ändå.

Hur som helst så har jag redan bett försvarsmakten att låta mig vara en gång...

[attachment=11066:test_.bmp]
karjo
Nu har jag också gjort testet! Kul tycker jag, även om jag inte tänkt bli officer. smile.gif Är nöjd med resultatet! tummenupp.gif
[attachment=11593:fm_test_resultat1.bmp]
Magdis
Mitt resultat var sååååå ojämnt...inget officersämne alltså. Kuberna, sifferminnet och att hitta de gömda orden fick jag nästan full pott på, men det andra.... blush.gif
Piccante
CITAT (Pirum @ 30-12-2007, 20:30) *
Usch, nä, det räckte att mönstra för min del...gjorde tillräckligt med tester där smile.gif

Blev utbildningsreserven direkt biggrin.gif

Eller, nä, jag skulle egentligen gjort lumpen på ett ställe som passade mina testresultat (malaj, tydligen), men regementet lades ner. Där ser man.

(Jag tyckte egentligen inte illa om testerna på mönstringen, inte ens de fysiska trots att jag var ganska otränad - fast jag kände mig uttittad när jag slog månadens pulsrekord...)

Ja men då var du bättre än jag tummenupp.gif Jag blev inte ens placerad på ett nedlagt regemente, jag fick åka hem dag ett av två.

Nu ska jag göra testet. hör oxå till de testtokiga.
Piccante
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! brukar tycka om sådan här tester och göra skapliga resultat (usch va jag skryter). men var inte i bästa dagsform kanske. Dessutom ville jag be officeren ta sina **** kuber och köra upp i käften så man får lite lugn och ro när man tänker ranting.gif rtfm.gif Hur ska jag kunna subtrahera två tal när han mumlar fram det första? hörde inte ens att han sa mer än ett tal??? Den mannen borde utveckla sin pedagogiska sid och jag blev påmind om vilken tur jag hade som slapp göra lumpen whist.gif
LadyG


Innan jag fattade vad jag skulle göra på sista övningen var den över!
Kuberna däremot vet jag att jag är dålig på.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon