gammelnalle
ranting.gif devil.gif -cry-.gif


CITAT
The Administrator has chosen to close
this forum with the following reason:
Tyvärr har jag tagit beslutet att stänga ner planket för gott. Detta pga ohållbart agerande då det visar sig att någon "hackat" sig in och ändrat inlägg. Detta accepteras självklart inte, och vi blir tvugna att stänga ner forumet. Tack alla ni som varit medlemmar här genom åren, och vi önskar alla lycka till och god fortsättning. /Gorber



Jag har full förståelse att admin har tagit detta beslut (igår var det riktigt ÄCKLIGA bilder ..... t.o.m. jag reaGERADE MED AVSKY..)

Tur att ODLA.nu finns kvar... även om "rörförstärkare" knappast står högst upp på menyn....


b


Alba
Så tråkigt när man fått vänner och vant sig vid ett forum. Tänka att några få ska kunna förstöra för så många.

Ja....tur att Odla finns. Hemska tanke om något sådant skulle drabba Odla. Var skulle vi då ta vägen ?
Gossen Ruda
Tråkigt när sånt händer. Går det inte att skydda forumet lite bättre? Tyvärr finns det en massa knäppskallar ute på nätet som bara går in för att förstöra. Oftast skolungdomar, att det är lov nu betyder att dom har mer tid åt sattyg.
Wilmer
fear.gif Det får inte hända här fear.gif Jag kan ju inte chatta hästar jämt help.gif

WIlma
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon