Boxer
Huvva! Idag hade vi avslutning på utbildningen, så nu är det meningen att man ska ge sig ut och söka jobb. Även om detta var målet, så känns det faktiskt ganska läskigt. Känner man sig egentligen färdigutbildad inom något yrke???

Först ska jag sova 24 timmar i sträck för att ta igen den sista tidens missad sömn. Sen kanske jag ser lite ljusare på det hela.
Anma
Först vill jag säga GRATTIS! yaay.gif

Det är alltid lite läskigt att gå från den ena fasen till den andre... Men det ger sig och bitarna brukar falla på plats! smile.gif
Lycka till med jobbsökandet!
Gillan
Grattis Boxer yaay.gif ! Inte för att jag vet vad för utbildning du gått, men det har du säkert skrivit om någon annan stans i någon annan tråd, som jag missat shy.gif .

Förstår att du tycker att det känns både läskigt och kanske ganska kul? Lite grann av en "antiklimaxkänslal" skulle jag kunna tänka mig att det är yes.gif . Och "fullärd" inom ett yrke tror inte jag heller att man någonsin blir.............fast fullärd blir man ju aldrig, vare sig som privatperson eller som yrkesmänniska.......och tur är väl det tummenupp.gif
Bettis
CITAT (Boxer @ 15-12-2007, 01:13) *
Huvva! Idag hade vi avslutning på utbildningen, så nu är det meningen att man ska ge sig ut och söka jobb. Även om detta var målet, så känns det faktiskt ganska läskigt. Känner man sig egentligen färdigutbildad inom något yrke???

Först ska jag sova 24 timmar i sträck för att ta igen den sista tidens missad sömn. Sen kanske jag ser lite ljusare på det hela.
yaay.gif Grattis boxer och lycka till bravo.gif
sov så gott d010.gif
Boxer
Tack så mycket! smile.gif Idag är det bättre, Inte kunde jag sova så länge när hjärnan går på högvarv crazy.gif Jag glömde säga att jag har gått en KY-utbildning för att bli trädgårdsmästare, men känner mig snarare som en nysaltad mördarsnigel.

*ruskar ordentligt på mig*

Nu börjar det nya livet utan läxor
Eva-Helene
Grattis! När det gått några dagar kan du nog slappna av. Om du tar hjälp av rogivande te, t.ex. "Sömntuta", så lugnar hjärnan ner sig så att du kan sova ut ska du se!
Annars får du räkna får flirting.gif
Alba
Grattis .....nu är det alltså dags att komma ut och pröva vingarna.

Jag förstår om det bli många sömnlösa nätter också. Så länge utbildningen pågår har man ju en trygghet i att man vet hela tiden vad som ska hända. Nu är det slut och jag förstår att det känns pirrigt.

Lycka till med sökandet. Du ska se att det ordnar sig........först kanske ett kortare vikariat osv och till sist är du på den plats som du vill ha.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon