titti49zon6
Oj såååå mycket gott det fanns på Candyworld i Haparanda tummenupp.gif
En av världens största godisvaruhus finns i Haparanda, på gränsen mellan Sverige och Finland
där finns godis på en butiksyta av 2904 kvadratmeter och inte bara allt vanligt som man hittar i butiker
och kiosker utan även fin Belgisk choklad i massor både lösvikt och i vackra kartonger,
lakrits från Finland av allra bästa sort och massor med annat gott sweatingbullets.gif gissa om
"snålvattnet" rann och om plånboken blev betydligt tunnare
I kväll blir det kalas och ni som åker till Haparanda ......missa inte denna butik
Alphaville
Har hört talas om butiken. Planerar en semester i Luleå till sommaren. Jag tar kanske bussen till Haparanda... biggrin.gif
Alba
Oj lyckliga du Titti. Jag hoppas jag kommer till Happis någon gång.
Christina i Taxinge~
Aldrig hört talas om!
Hur länge har detta paradis funnits????
titti49zon6
Dom öppnade den 6:e november
Chamomille
Oh fy för fasen. Det räckte med att jag och min bättre hälft handlade på ica i morse så gick jag förbi karamellkungen... Suck... Jag plockade en hel påse full medans han stod i kön till kassan. Jag kunde inte knappt stänga påsen. Hjälp crying.gif
Magdis
Jag kanske "råkar" åka förbi dig ikväll Titti! giggle.gif ninja.gif
Christina i Taxinge~
Ser på Google att de håller till på Norrskensvägen - så fin adress! wub.gif
titti49zon6
Ja, det är där alla nya affärer ligger IKEA, Barnens Hus, Candyworld,Intersport, Ittalas Outlett, Hemtex, samt några fler
Kathy


Hemsidan
Rossi
Det är ju för väl att man bor på behörigt avstånd! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon