Full version: Fotbollen ikväll...
Tezzla
Hur är det nu. Om Sverige vinner så har de säkrat sin EM-plats, eller hur? Men om det blir oavgjort eller förlust så är det beroende av andra matcher, va?
Rossi
Jag är inte helt säker men tror att EM är klart om de vinner. Annars är de nog beroende av någon annan match.

Fast frågan är om vi har i EM att göra så dåligt som vi spelar nu ...
Tezzla
CITAT (Rossi @ 21-11-2007, 14:50) *
Fast frågan är om vi har i EM att göra så dåligt som vi spelar nu ...


Ja, Sverige känns verkligen som en B-nation inom fotbollen just nu.
Aqvakul
Vad jag förstår så kommer Nordirland till EM om de vinner och Sverige samtidigt förlorar. Alla andra resultat innebär att Sverige är klara för EM.
Håller med föregående talare: Som Sverige spelar nu har de inte mycket att hämta i VM. Men det kan ju ändra sig till dess.
Krolliljan
Sverige går vidare om :
vi vinner eller spelar oavgjort mot Lettland.
vi förlorar mot Lettland samtidigt som Nordirland inte vinner mot Spanien.

Om Nordirland vinner mot Spanien samtidigt som Sverige tar noll poäng mot Lettland får båda lagen samma poäng och då går inbördes möten före målskillnad.

krellus
Lagerbäck skulle ju köra en "chock" taktik ikväll men det kan ju iofs innebära att Allbäck får komma in och spela 15 minuter tidigare än mot Spanien....
Snöflinga
Om Sverige förlorar mot Lettland ... då har vi inget i EM att göra thumbdown.gif
Krolliljan
Ja nu laddar jag upp med popcorn. [attachment=9797:popcorn.gif]
Här ska det bara vinnas. Nu tror jag på detta.[attachment=9798:dent_20j__heureuse.gif]
aanderss
den skall jag se
Aqvakul
Heja Sverige friskt humör.
Det är det som susen gör.

Heja! Heja! Heja!
yaay.gif
Krolliljan
[attachment=9806:fanbar.gif][attachment=9806:fanbar.gif][attachment=9806:fanbar.
gif][attachment=9806:fanbar.gif]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon