LindaLunda
För den som vill se vad som hänt i byggandet av mitt slott.
Slott... under uppbyggnad.

Linda
Monica M zon 4
Ååh, det kommer att bli helt underbart! Klart dina drakar måste ha en borg att vakta. Beundrar verkligen ditt tålamod med att hålla på med sånt här småpillejobb! bravo.gif
Magdis
Kanonsnyggt!! smile.gif
Pjater
Du är så duktig biggrin.gif Men hur stort e slottet? Kan du inte lägga till nåt att jämföra storleken med?
LindaLunda
CITAT (Pjater @ 19-11-2007, 10:32) *
Du är så duktig biggrin.gif Men hur stort e slottet? Kan du inte lägga till nåt att jämföra storleken med?



Kan jag väl...
Eva-Helene
UUUUJJJJJ!!! säger jag bara!
LindaLunda
CITAT (Pjater @ 19-11-2007, 10:32) *
Du är så duktig biggrin.gif Men hur stort e slottet? Kan du inte lägga till nåt att jämföra storleken med?



Nu har jag fotat ihop med en tändstiksask för jämförelsens skull. Klicka på länken i första inlägget så ser ni.
Linda
MariaS
Mysig åretruntvilla giggle.gif
Pjater
Ok, det var ju tjusigt biggrin.gif
Har byggt en hel del slott och hus till figur rollspel i den storleken biggrin.gif
Men inte i lera då tongue.gif
LindaLunda
Fast slott och slott... har idag blivit påtalad att det nog igentligen är en borg och inte ett slott.
Så jag blir ju BORG-fru då !!!
Hihihi...
Linda
Felicia
Men vad otroligt fint! Önskar jag hade sån talang wub.gif
LindaLunda
CITAT (MariaS @ 19-11-2007, 11:18) *
Mysig åretruntvilla giggle.gif


rotfl.gif Något dragigt... tror jag!
Linda
Snöflinga
Jättefin slottsborg, gillar när det är balanserat snett bravo.gif Men hur bränner du den, krävs det inte väldigt stor ugn, men det kanske du har unsure.gif
LindaLunda
CITAT (Snöflinga @ 20-11-2007, 16:53) *
Jättefin slottsborg, gillar när det är balanserat snett bravo.gif Men hur bränner du den, krävs det inte väldigt stor ugn, men det kanske du har unsure.gif


Jag har noga mätt så att det precis skall gå in... HEMSKA TANKE... om man sitter timme ut och timme in... och så får man inte in det!!!!!
Linda
Snöflinga
sweatingbullets.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon