Full version: Har ni sett det här?
Chamomille
http://www.stayfriends.se/
Skojigt tycker jag... biggrin.gif
huskatt
Man är inte äldre än man gör sig-fast lite grått hår har ju kommit förstås...Kanske lite klokare oxå?!Roligt att prata om klasskompisarna.
Berith
Men jag ville ju kolla utan att behöva registrera mej. thumbdown.gif
netaave
Har varit registrerad där flera år, och mailar med flera gamla kompisar jag hittat där eller efter att dom hittat mig.
KURT
Ytterligare ett exempel på publik fri information som säljs av ett privat företag.
Pirum
Ja, fast det är ju lättare att använda sådana här tjänster än att söka reda på allt själv. Samma med företag som kan tänkas sälja produkter som underlättar släktforskning, whatever. Men visst, det finns många som tjänar pengar på 'gratisprodukter', inte bara information utan även datorprogram, etc.
MariaS
Har mer koll på de gamla klasskompisarna i verkligheten, än på den sighten. Verkar inte vara så många som hittat dit ännu, efter alla år...
Floppy
CITAT (netaave @ 11-11-2007, 12:13) *
Har varit registrerad där flera år, och mailar med flera gamla kompisar jag hittat där eller efter att dom hittat mig.

Samma här...kommer ju från Stockholm från början och hann med 3 st skolor där och en skola här där jag bor nu...å det är jätekul att få surra 'skit' med gamla klasskompisar...hur kul som helst... tummenupp.gif tycker jag...jag har fått se gamla kort som gamla klasskamrater har på en och jag har en del på dem också...super kul...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon