Full version: Snö på Västkusten
bahia1
Inne i värmen igen vill jag berätta att jag när vi va ute på hundpromenaden nu så kom snön hit till Västkusten.
Så på med vinterdäcken nu får det bli.
I morgon är det Fars Dag och då skall här bli landgångar med massa gott som lax och räkor när besöken kommer.

Trevlig Fortsättning På Helgen
Hälsar
Bahia/lena med familj
CillaM
VAR är snön?! Med andra ord, var bor du på västkusten? Kan väl inte räknas till kusten precis men jag bor i Lerum, strax utanför GBG o det är otäckt nära snön misstänker jag angry.gif


CITAT (bahia1 @ 10-11-2007, 19:16) *
Inne i värmen igen vill jag berätta att jag när vi va ute på hundpromenaden nu så kom snön hit till Västkusten.
Så på med vinterdäcken nu får det bli.
I morgon är det Fars Dag och då skall här bli landgångar med massa gott som lax och räkor när besöken kommer.

Trevlig Fortsättning På Helgen
Hälsar
Bahia/lena med familj

bahia1
CITAT (CillaM @ 10-11-2007, 19:23) *
VAR är snön?! Med andra ord, var bor du på västkusten? Kan väl inte räknas till kusten precis men jag bor i Lerum, strax utanför GBG o det är otäckt nära snön misstänker jag angry.gif


Jo den finns i Vallda strax söder om Göteborg
Bahia/Lena
CillaM
Nääää! Vill inte ha snö. Så det var den molnbanken jag såg för ett tag sedan. Jag som tycker det är så skönt med några minusgrader och strålande väder, UTAN snö! -cry-.gif

CITAT (bahia1 @ 10-11-2007, 19:25) *
Jo den finns i Vallda strax söder om Göteborg
Bahia/Lena

zaaritha
Tyvärr--så finns den sabla snön här , 3 km väster om Hjo.................
Jag avskyr det! thumbdown.gif angry.gif
Piccante
CITAT (bahia1 @ 10-11-2007, 19:25) *
Jo den finns i Vallda strax söder om Göteborg
Bahia/Lena

Usch snö så nära. hoppas det inte drar in över land, kan gott vänta en månad med snö!
ingrid fuxwall
Även jag bor på västkusten men inte någon snö men minusgrader
Lady Hamilton
Men kära vänner blush.gif Vi är ju inne på mitten av November......Klart att det är snö att vänta då Det är ju VINTER och snart jul

Det är bara 43-42 dagar kvar .............

Alexander-VG-zon3
CITAT (Lady Hamilton @ 10-11-2007, 22:26) *
Men kära vänner blush.gif Vi är ju inne på mitten av November......Klart att det är snö att vänta då Det är ju VINTER och snart jul

Det är bara 43-42 dagar kvar .............

nnee usch vill inte ha snö , hoppas den dröjer hos mig . men önskar att du får mycket snö smiley_small_hug.gif
Lady Hamilton
smiley_small_hug.gif Tack för det Linus blush.gif men erkänn att visst vore det bra även för en del av dina växter att få sova i ett "mjukt skönt vitt täcke" som skydd mot den devil.gif elaka kylan och frosten..............
sedan att det inte behöver bli så här mycket snö är en annan sak
Alexander-VG-zon3
CITAT (Lady Hamilton @ 10-11-2007, 23:29) *
smiley_small_hug.gif Tack för det Linus blush.gif men erkänn att visst vore det bra även för en del av dina växter att få sova i ett "mjukt skönt vitt täcke" som skydd mot den devil.gif elaka kylan och frosten..............
sedan att det inte behöver bli så här mycket snö är en annan sak


haha jo iför sig skulle jag gärna vilja ha 1m snö i jan-feb . men önskar heller att du får min snö om jag skulle få i nov-dec
Piccante
Näää fy för sjuttan för snö nu redan.thumbdown.gif Vintern infaller enligt min definition mellan julafton och nyår, då kan det snöa lite men sen ska det slå om och bli vår illa kvickt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon