Magdis
Ikväll när jag bytte blöja på Lilleman så kröp han iväg som vanligt, han vill aldrig ligga stilla. Han kröp o ställde sig mot toan och kissade. Det är bara det att han just så pass når upp med näsan ovanför toakanten så han kissade toan i ordets rätta bemärkelse. rotfl.gif Men det är väl bra jobbat, nu gäller det bara att växa nån meter till så kanske han kan pricka rätt sen. biggrin.gif
zaaritha
tummenupp.gif bravo.gif
Kajsa i Arvika
Det ska börjas i tid.... !!! tummenupp.gif
*Stintan*
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif duktig ponke!
Irene_L
Oj oj, så duktig han är............lilla gubben wub.gif
giggle.gif
Wilmer
Bra jobbat!

Han har fattat galoppen...

Wilma
Leia
biggrin.gif
Gillan
Oj,oj, Magdis, han har verkligen förstått det hela, den lille charmören rotfl.gif
Magdis
Han är väldigt intresserad av toan nu, eller framför allt vad man gör på den. Jag får aldrig vara ifred på toan längre, den lille dvärgen står där bredvid och försöker stänga locket på min rygg. rotfl.gif Sen står han där och spelar bongotrumma på locket. smile.gif
Irene_L
rotfl.gif rotfl.gif
Han verkar vara musikalisk också....spelar trummor redan! giggle.gif
Alba
Men oh så duktig han är. Han kan ju inte hjälpa att toastolen är för hög.........tänk att det inte finns barnmodell tänker han nog.
Tänk när han blir stor och musiker och berättar att min första replokal var på toa.
Magdis
Ja då är det ju helt i linje med sin far som fick prästkallelsen på toan i 10-årsåldern. biggrin.gif
Alba
CITAT (Magdis @ 21-10-2007, 11:04) *
Ja då är det ju helt i linje med sin far som fick prästkallelsen på toan i 10-årsåldern. biggrin.gif



Se där visste väl att det var ett tecken rotfl.gif
Magdis
CITAT (Alba @ 21-10-2007, 11:10) *
Se där visste väl att det var ett tecken rotfl.gif

Bara det inte är ett tecken på att han ska bli slamsugare, toareparatör eller nåt annat mysigt. rotfl.gif Caroline kallar honom för äckelpotta när han står och tittar ner i toan. biggrin.gif
Lady Hamilton
Han verkar "frammåt" grabben tummenupp.gif Kanske han blir en trumslagande präst som tömmer slambrunnar på sin fritid giggle.gif
Sedan kom jag å tänka på att här om kring har vi en Statoilomack som har en toastol i barnstorlek brevid den vanliga toastolen kanske det kan vara värt ett besök fär lilleman nästa sommar?
Magdis
Ja den toaletten måste vi ju besöka när vi kommer nästa sommar. tummenupp.gif Fast då har han ju förhoppningsvis blivit liiite längre också.
Snöflinga
Duktig pojke bravo.gif Det verkar lovande inför framtiden; kissa och dessutom fälla ner locket laugh.gif

Sedan, Magdis måste jag säga att det är så roligt att följa dina barns utveckling, tack för att du delar med dig smiley_small_hug.gif
Eva i Skåne
Duktig gosse! tummenupp.gif
Vilken lyckoträff.


Givetvis tror jag dig Magdis, missförstå inte, men jag har en historia att berätta i ämnet.


När jag och min väninna var unga och fått våra första barn var hennes pojke kanske lite sen med att bli torr. Detta tyckte hans farmor var märkligt, det kunde då inte vara arv från hans pappa, för han hade minsann varit torr innan han kunde gå. Då kröp han fram och knackade på toadörren när han skulle kissa.
Tro´t den som vill giggle.gif Far- och morföräldrars minne är inte alltid tillförlitligt, enligt min mening.
Magdis
Hi hi Eva! Ja man kan nog inte lita på folks minne alla gånger. giggle.gif
Och nog var det en lyckträff med toan alltid, det hade nog lika gärna ha kunnat hamna nån annanstans om inte lille herrn haft en sån fascination för toaletter. coolgleam.gif
Tosan
CITAT (Lady Hamilton @ 21-10-2007, 11:24) *
Han verkar "frammåt" grabben tummenupp.gif Kanske han blir en trumslagande präst som tömmer slambrunnar på sin fritid giggle.gif
Sedan kom jag å tänka på att här om kring har vi en Statoilomack som har en toastol i barnstorlek brevid den vanliga toastolen kanske det kan vara värt ett besök fär lilleman nästa sommar?


Så har man gjort i Dorotea åxå, om jag nu minns rätt. Supersmart enligt min mening smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon