Full version: HB-101 ?
maja zon 5
Finns det nån här på forumet som har använt sig av HB-101 ?
Var in på Tradera en dag och köpte lite fröer och där fanns det till salu, tänkte höra om det finns nån som har kunskap om ämnet.
Maja zon 5 biggrin.gif
mogge92
jag är också väldigt nyfiken på det rolleyes.gif
Mica548
Ingen???

Nåja, jag har i alla fall beställt en liten flaska och hoppas på det bästa. rolleyes.gif

Återkommer med rapport om utfallet!
tettan
men vad är det för något?
Mica548
Om du tänker "TV-shop" och den lilla fjuttiga plastprylen som påstår att du får världens största bodybuildermuskler på 10 minuter per dag - detta är samma fast för växter (dock inte i plast, utan flytande)!! giggle.gif giggle.gif

För mer info se: www.hb-101.com/. Jag köpte mitt på www.vaggivagg.se.

Har ingen aaaaning om det fungerar, men det var inga stora pengar så jag kan ju alltid prova. Det kan inte bli värre än de frön jag lyckas förstöra på egen hand! Tänker provså något med resp. utan medlet och se om det är någon skillnad, när allt annat är lika. Eftersom jag gick "nuts" på T&Ms hemsida igår så lär jag få många möjligheter att prova.
tettan
anabola steroider för växter rolleyes.gif
daddyrox
Jag skulle köpa en flaska förra året via via tradera, men priset skenade iväg så jag köpte direkt via vaggivagg.se
Tyvärr fick min son tag på den i mitten av sommaren och slarvade bort den, men för mej funkade den skitbra, sådde squash, och vattnade några med och några utan och vilken skillnad i grohastighet och storlek på plantorna, nu hittade jag flaska i julstädningen så nu gäller det bara o se om den fortfarande funkar och om det funkar bra på chiliplantor, funderar även på att testa hb-101 i kulform, eftersom man ibland glömmer att droppa i en droppe i vattnet wink.gif

Kontentan av det hela kan jag säga att jag är mycket nöjd.
marjan
Jag använde den förra våren och även denna, tycker den funkar jättebra.
Men det brukar ju vara så att tror man på någonting riktig mycket så blir det ju så......................

Jag kan i alla fall rekommendendera den. vi kan ske ska samskicka större mängder från utlandet????????? så det blir extra billigt
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon