anna_rispan
Jag undrar för jag saknar funktionen att markera mail som olästa. Finns det att plocka fram igen?
aanderss
den finns överst i inkorgen
anna_rispan
nej den gör ju inte det. du menar där bredvid knapparna för nytt, svara, svara alla...
RibesRubusVitis
Just där finns den hos mig, rakt ovanför spalten med ämnesrubriker. Men när hemsidor blir mer avancerade, händer det att gamla webbläsare inte orkar visa allt. Min Explorer (Mac) visar nästan inget av Hotmail, så därför måste jag byta till Mozilla.
aanderss
CITAT (anna_rispan @ 12-10-2007, 17:07) *
nej den gör ju inte det. du menar där bredvid knapparna för nytt, svara, svara alla...



jag har de i alla fall där
anna_rispan
äsch då...jag får nog ha den klassiska versionen och fråga min sambo om det där med internetläsaren då??

CITAT (RibesRubusVitis @ 12-10-2007, 18:04) *
Just där finns den hos mig, rakt ovanför spalten med ämnesrubriker. Men när hemsidor blir mer avancerade, händer det att gamla webbläsare inte orkar visa allt. Min Explorer (Mac) visar nästan inget av Hotmail, så därför måste jag byta till Mozilla.

elelr förresten. vad innebär gammal o vad innebär ny?

o aanndeesrrss vad har du för internetläsare då?

jag har den där som öppnar nya flikar o är rundad
aanderss
CITAT (anna_rispan @ 12-10-2007, 18:17) *
äsch då...jag får nog ha den klassiska versionen och fråga min sambo om det där med internetläsaren då??


elelr förresten. vad innebär gammal o vad innebär ny?

o aanndeesrrss vad har du för internetläsare då?

jag har den där som öppnar nya flikar o är rundad



jag har internett explorer men kom på att jag inte har den fullständiga verisionen utav hotmail. den andra duger bra tycker jag
Pjater
Jag kör med firefox och live hotmail och den knappen finns ovanför i den spalten i inkorgen, hehe
anna_rispan
men å, varför har inte jag den där kanppjäveln för då!! jag gillade ju den där hotmail live eller vad den heter. men men. jag kan ju änsålänge flippa över till klassiks om jag vill markera som olsät. fast egentligen vill jag ju ha knappen även i live....
*Stintan*
Mina hotmail kommer till outlook express vilket jag tycker är jättebra då jag även har en mer personlig adress i outlooken och vill kunna läsa och skriva alla mina mail på samma ställe. De gick att fixa det när jag för länge sen uppgraderade hotmail och fick betala en slant per år för det men det var det värt.
RibesRubusVitis
Beträffande gamla och nya webbläsare: Eftersom jag i vardagslag arbetar med en elva år gammal Mac (och trivs utmärkt med den), har jag också det gamla operativsystemet Mac OS 9.1. Sedan flera år har inte Microsoft brytt sig om att modernisera Internet Explorer för detta gamla system. Under dessa elva år har Apple lanserat flera nya generationer datorer och ett nytt operativsystem, OS X, som uppdaterats flera gånger.
När också Hotmail blivit mer avancerat har en massa funktioner blivit omöjliga att använda på Explorer. Sedan något år har det inte gått att skicka med bilagor, så när jag inte vill röja min ”riktiga” adress har jag fått skicka bilagorna till Hotmail, radera avsändaren och vidarebefordra. Men sedan några månader har det knappast gått att logga in alls – hela bildrutan blir mörkblå och menyraden förskjuts åt sidan. I bästa fall syns texten efter femton-tjugo uppdateringar. Därför har jag just för Hotmails skull måst tanka hem webbläsaren Mozilla, också den i en gammal version som ännu passar mitt gamla operativsystem. Nackdelen med denna är i stället att AoT-sidan inte visas i sin helhet (fast där finns ju så många andra fel att man tills vidare ändå gärna avstår).
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon