Full version: Byta jobb?
Kathy


"Insmörjare"
vindspel
Man skulle bifoga ett foto på sig själv crying.gif blink.gif
Undrar varför. Om man ser för bra ut kanske andra delar blir större som inte skulle bli det. shy.gif
Piccante
CITAT (Kathy @ 12-09-2007, 17:00) *

ur annonsen:
CITAT
Det viktigt är att du trivs med att ta mycket ansvar.


borde det inte stå: det är viktigt att du trivs med att ta mycket på folk... inget bra jobb för personer som inte gillar kroppskontakt laugh.gif
Castea
Jag skulle aldrig få det jobbet - mina händer är alltid som kylklampar. De skulle skrika så fort jag tog i dem.
aanderss
jag såg en gång på arbetsförmedlingen hade annons om att man kunde jobba med att kyssa folk. kanske något för er tjejer laugh.gif

http://www.birkaevent.com/kyssogram.php

Sångogram/kyssogram
Uppvakta din älskade, kollega, släkting eller vän med en personlig hälsning.

Våra trevliga tjejer och killar kan sjunga en kärleksballad på Alla hjärtans dag, sjunga "Happy Birthday" på födelsedagen eller kanske ge din arbetskollega en blöt kyss inför övriga kollegor
freddie
CITAT (vindspel @ 12-09-2007, 18:32) *
Man skulle bifoga ett foto på sig själv crying.gif blink.gif
Undrar varför. Om man ser för bra ut kanske andra delar blir större som inte skulle bli det. shy.gif

Bodybuildare har små, så det gör nog varken till eller från... Men det är klart att du skall söka jobbet wink.gif!
Kathy
Här kommer uppföljningen:

"Dina pengar"
Blomstertanten
CITAT (vindspel @ 12-09-2007, 18:32) *
Man skulle bifoga ett foto på sig själv crying.gif blink.gif
Undrar varför. Om man ser för bra ut kanske andra delar blir större som inte skulle bli det. shy.gif


rotfl.gif
Kanske ingen idé att jag söker det jobbet då tongue.gif
aanderss
CITAT (Kathy @ 12-09-2007, 22:01) *
Här kommer uppföljningen:

"Dina pengar"

flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon