Full version: Ny på forumet
taiyo
Hej! Jag registrerade mig precis här, och tittar runt lite på forumet. Det verkar vara väldigt trevligt! Dels är jag ju intresserad av växter och blommor, men det verkar även vara en trevlig stämning här. Alltid roligt att träffa fler med samma intressen! Här kommer jag nog att titta tillbaka många gånger! smile.gif

Många hälsningar
Anna
Eva-Helene
Välkommen! biggrin.gif
Gudrun i Göteborg
Hej Anna,

Jag är också ny här, bara en vecka gammal. Förstår inte hur jag kan ha missat den här sajten där det är fullt av kunniga och trevliga människor som har svar på det mesta. Lärorikt.

Hälsningar
Gudrun
Alba
Välkommen hit.

Här kan man få många goda skratt. Har du växtfunderingar så är det alltid någon som skyndar till hjälp.
taiyo
Oj, tack för välkomnandet! smile.gif Jag är säker på att jag kommer att trivas här!

En liten fråga också...
Är det alltid så att svar visas som trådar nedanför som man måste klicka fram för att se? (under "Inlägg i den här tråden")
På andra sidor här på forumet har jag sett svaren direkt under så man bara behöver scrolla... confused.gif
mamamaggan
Välkommen! yes.gif Säger också välkommen till Gudrun ! Hoppas ni ska trivas här , men det är jag övertygad om att ni kommer att göra.
anna_rispan
CITAT (taiyo @ 08-09-2007, 16:18) *
Oj, tack för välkomnandet! smile.gif Jag är säker på att jag kommer att trivas här!

En liten fråga också...
Är det alltid så att svar visas som trådar nedanför som man måste klicka fram för att se? (under "Inlägg i den här tråden")
På andra sidor här på forumet har jag sett svaren direkt under så man bara behöver scrolla... confused.gif

Hej! Välkommen hit. Om du klickar på rutan där det står alternativ o väljer standard så blir det nog som du tänker dig. Alternativ står precis där ditt första inlägg är.

I Support fins det också enmassa frågor om det nya forumet som alltså är det här.
taiyo
Ahaa! Tack! smile.gif Nu ser det bättre ut!!
Betty
Hej och välkomna till ett för det allra mesta jättetrevligt forum både Gudrun och taiyo! smile.gif
aanderss
VÄLKOMMEN
Tosan
Välkommen hit!
Är åxå relativt ny och har hunnit lära mig massa dumheter under sommaren giggle.gif
Gillan
Välkomna både taiyo och Gudrun i Göteborg tummenupp.gif . Hoppas ni kommer att trivas. Precis som Betty säger så är det här för det mesta ett alldeles fantastiskt forum. Beroendevarning måste dock utfärdas help.gif . Har man en gång hittat hit, kommer man aldrig härifrån naughty.gif
Cathis
Välkomna hit!

Måste hålla med Gillan, Odla är starkt beroendeframkallande giggle.gif
Alphaville
Hejsan och välkommen!

taiyo
Återigen, tack för det trevliga välkomnandet! smile.gif Jag blir bara mer och mer säker på att jag kommer att besöka detta forum regelbundet. 000.gif
zaaritha
Kul med nya medlemmar!
Biggan_
Hej och välkomna, både taiyo och Gudrun! yes.gif
Gudrun i Göteborg
Tack för välkomnandet! Jag är redan beroende ju blomma.gif
Azola
Hejsan och välkommen till er båda!!
AnnammA
Tjena namne och VÄLKOMMEN hit!

Hälsn

(en annan)AnnA

PS!

Och VÄLKOMMEN till Gudrun med!!! DS
estet
Kul med nya medlemmar, välkommen allihopa!! bravo.gif
taiyo
CITAT (AnnammA @ 10-09-2007, 00:15) *
Tjena namne och VÄLKOMMEN hit!

Hälsn

(en annan)AnnA

PS!

Och VÄLKOMMEN till Gudrun med!!! DS


flirting.gif

Återigen, tack till er alla!! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon