Full version: nu har det hänt!
Ciczi
Hej

Härom dagen blev jag fullkomligt tagen på sängen av min sambo som gick ner på knä och friade. yahoo.gif Jag började inte att lipa men fick svårt att svara JA när han frågade om jag vill bli hans hustru... men lyckades ialla fall att klämma ur mig ett litet ja...

Ciczi
Margith
Vad gulligt!
Stoooort grattis smiley_small_hug.gif
Mollis
Såå mysigt, jag får gåshud... det är ett ögonblick du aldrig kommer att glömma. Jag önskar er jättelycka rose.gif

//Mollis
Eva-Helene
blomma.gif rose.gif GRATTIS!!!
Alba
Jag säger som Mollis....jag får gåshud. Så fint och gulligt av honom att gå ner på knä och fria. Kan det bli mer romantiskt.

Ett jättestort grattis till er båda.


[attachment=5745:Wedd13a.gif]


aanderss
underbart grattis
Eva i Skåne
Så romantiskt! Lycka till! blomma.gif
Alexander-VG-zon3
jätte stort grattis från mig
mamamaggan
GRATTIS ! blomma.gif Så romantiskt! Lycka till!
Betty
Instämmer med övriga, himmel så romantiskt, Grattis & Lycka till! tummenupp.gif
lottapotta
Åh, så romantiskt! wub.gif Grattis från mig med!
Hannele
Grattis.
Snöflinga
Grattis från mig också rose.gif Ser fram mot fortlöpande rapporter om utvecklingen wub.gif
Lady Hamilton
blomma.gif Grattis! kram1.gif Och lycka till rose.gif !
Biggan_
Ett stort Grattis och Lycka Till!



Bee
Oh, vad kul! GRATTIS! Sååå romantiskt!
krellus
Stort grattis! rose.gif
Monica M zon 4
Grattis! Va härligt med ett riktigt frieri! bravo.gif
stennie
Grattis !!! Lycka till ! blomma.gif
pimpim
Åhh, ett stort GRATTIS och lycka till blomma.gif
Tesa
GRATTIS!!
..har ni varit tillsammans länge?(nyfiken)
Ciczi
CITAT (Tesa @ 01-08-2007, 11:35) *
GRATTIS!!
..har ni varit tillsammans länge?(nyfiken)



Jo, det var sju år nu i våras så många i släkten tycker säkert att det är på tiden. Men de vet änså länge inget. Vi vill inte berätta förrän vi har de riktiga ringarna och de är inte klara ännu.

Ciczi
Elisabeth P
Åhh, vad kul. Stort Grattis!!
Floppy
blomma.gif GRATTIS till frieriet och förlovningen...du måste ju ta en bildpå ringarna och visa när de är på fingret...
Ciczi
Det ska jag. smile.gif

Ciczi
vindspel
Stort grattis från mig också. Tack för att du delar med din lycka till oss på odla. All lycka på vägen blomma.gif
Margith
CITAT (Floppy @ 01-08-2007, 18:44) *
blomma.gif du måste ju ta en bildpå ringarna och visa när de är på fingret...


Vaddå när de är på fingret???
Vi ska se först!! yaay.gif

wub.gif
netaave
Jättegrattis, har ni bestämt dag för bröllopet oxå?
Stevieboy
Ett jättestort grattis vill jag framföra från mig! Önskar er allt gott och lycka till! rose.gif
fruberglund
Grattis!!! Åh, det är så roligt att vara fru tycker jag wub.gif Lycka till! kram1.gif

Själv fick jag ta saken i egna händer och fria till min man...så kan det vara ibland smile.gif
Ciczi
Nej inget exakt datum är satt ännu men det blir någon gång nästa sommar. Jag vill gärna att det blir i Juli men inget är spikat ännu. Lovar att jag ska dela med mig till er.

Ciczi
Ciczi
Trodde att vi skulle ha fått våra ringar från leverantören nu. Skulle vara klara i fredags. Men så ringde de och sa att de hade klantat sig och den beställning som de skickat i väg till leverantören hade de skickat till fel så nu dröjer det ytterligare 1½ vecka innan vi får dem. dunno.gif Vill ha nu!!!

Ciczi
Biggan_
CITAT (Ciczi @ 11-08-2007, 19:14) *
Trodde att vi skulle ha fått våra ringar från leverantören nu. Skulle vara klara i fredags. Men så ringde de och sa att de hade klantat sig och den beställning som de skickat i väg till leverantören hade de skickat till fel så nu dröjer det ytterligare 1½ vecka innan vi får dem. dunno.gif Vill ha nu!!!

Ciczi


Usch vilken lååååång väntan! tongue.gif
vickeva
Grattis!!!
Vad kul!!
Har ni bestämt var ni ska gifta er? Min syrra gifte sig borgeligt i Trelleborg i en underbar lokal som jag kan rekommendera om ni ska ha ett borgerligt bröllop. Kommer inte i håg nu vad det heter men det är ett konferenscentrum eller nåt sånt, där de har en lokal som är inredd med inredningen från en gammal båt. Jättevacker lokal var det! Bara ett litet tips...
kram från Viveka
Mollis
Jag träffade min man när vi läste på universitetet, och så på en tentafest sa det bara jätteklick och efter fem veckor så gifte vi oss..och olyckskorparna kraxa om att "det där håller aldrig", och nu har vi varit gifta i 19 år! Ocj jag älskar honom lika mycket nu som då...


Lycka till ni båda!

//Mollis
Netha
Åh så romantiskt. wub.gif
Lycka till på vandringen!
Ciczi
Nu har vi fått våra ringar och de är sååå tjusiga så.

Om bröllopet.

Klart är att det blir kyrkligt i Trelleborgs kyrka. Festen har vi inte bestämt var vi ska ha ännu men vid havet är nästa givet.
Sedan är det en massa annat som ska planeras och sådant men det ska jag inte tråka ut er med.

Ciczi
cic
CITAT (Ciczi @ 17-08-2007, 18:57) *
Nu har vi fått våra ringar och de är sååå tjusiga så.

Om bröllopet.

Klart är att det blir kyrkligt i Trelleborgs kyrka. Festen har vi inte bestämt var vi ska ha ännu men vid havet är nästa givet.
Sedan är det en massa annat som ska planeras och sådant men det ska jag inte tråka ut er med.

Ciczi

Men vi vill se ringen!! bravo.gif
Margith
Absolut!!
Ta nu fram kameran så vi får se ringarna!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon