Full version: Presentation
Nanneonline
Hej allihop!
Jag har precis registrerat mig på detta forum. Jag var runt och letade efter papyrus och såg att det fanns ett forum här och tänkte: Varför inte?
Jag är en kvinna, 55 år, heter Anette, älskar pelargoner men har även en stuga där jag odlar lite. Jag ska flytta till stugan så snart min artonåring flyttar hemifrån. Jag bor i Södertälje och stugan ligger strax utanför. Hm, det var lite om mig. Vill ni veta mer är det ju bara att fråga.
Nu ska jag kika runt på forumet (istället för att städa som jag egentligen skulle).
Hälsningar
Anette
cic
Välkommen! smile.gif
Magdis
Välkommen hit! yaay.gif
Nanneonline
Tack för välkomnandet. Åh, cic, är det en golden på bilden? Jag har nyligen lämnat ifrån mig min golden. Han har fått flytta till en bondgård i Småland och lever livets glada dagar. Han var värd mycket mer än jag orkade ge honom.
Anette
Fenja
Hej och välkommen hit!
Mvh
Fenja
Leia
Välkommen hit, vänj dig vid att sitta på Odla när du egentligen borde städa... rolleyes.gif så gör nämligen många av oss andra! smile.gif
cic
CITAT (Nanneonline @ 29-07-2007, 15:30) *
Tack för välkomnandet. Åh, cic, är det en golden på bilden? Jag har nyligen lämnat ifrån mig min golden. Han har fått flytta till en bondgård i Småland och lever livets glada dagar. Han var värd mycket mer än jag orkade ge honom.
Anette

En flat ska det föreställa. Hade en underbar flat men, träffar den tyvärr inte eftersom mitt ex inte tillåter det. Fast hunden mår nog bra.
Tosan
Hej och välkommen hit! smile.gif
aanderss
varmt välkommen
Gillan
Välkommen till Odla ska du vara! Du måste dock vara medveten om att Odla är drogframkallande. Har du en gång reggat dig här, kommer du aldrig att ha ett städat hus igen whist.gif
Björken
Känn dig varmt välkommen till forumet med de många och allsidiga kunskaperna. blomma.gif
Eva-Helene
Ja, välkommen! Sedan jag registrerade mig på forumet har jag missat många avsnitt av mina favoritprogram på TV! Numera häckar jag framför datorn istället för TV:n rolleyes.gif
Alba
Hej och välkommen till Odla.
Jag lovar........Odla kommer att bli en av dina bästa vänner.

Jag har varit med nästan 1 år nu och det beroende som nämnts har drabbat mig. Tänk att drabbas av något som är så stimulerande och trevligt.

Lycka till med att utforska forumet.
mamamaggan
Välommen hit ! Som flera andra redan skrivit så är det starkt beroendeframkallande att vara här så det är bara att lägga det där med städning på hyllan! laugh.gif

Här kan du få svar på det mesta av människor som är helt fantastiskt kunniga om allt möjligt .
Irene_L
Hej och välkommen hit!
Det här forumet är toppen! tummenupp.gif
Snöflinga
Även jag säger hej och välkommen, du kommer säkert att trivas smiley_small_hug.gif
Lady Hamilton
Ja "vi" har ju hunnit träffas på chatten rolleyes.gif och pratat lite. Men nu passar jag på att hälsa dig välkommen även här i forumet
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon