Gossen Ruda
Det här mailet har jag fått, för säkerhets skull i två omgångar. Adressen kommer säkert via Odla eftersom det är den mailadressen jag bara använder här. Skicka ett sånt till mig!!!! Det är som att beställa plats i en gruppresa för en eremit. Bondfångeriet frodas. Tyvärr kan jag inte svara på dravlet för avsändaradressen finns inte. Felskrivet kanske? Säger en del om avsändaren.

(Här skulle det vara en rad med gapskarattande gula gubbar men jag får inte upp den sidan)

En helgkurs om det andliga sinnet,
ut-ur-kroppen upplevelser, självhealing och högre
medvetandetillstånd.

Kursbeskrivning:
Den här kursen syftar till att lära känna
energikroppen och dess resurser. Vi ägnar oss åt
analys och målformulering där indvidanpassad
handledning ges till varje deltagare efter behov.
Teorilektioner och spännande diskussioner varvas
med praktiska övningar. En del av effekten kommer
att vara retroaktiv. Du ser plantan växa, en knopp
spricker upp under helgen men har sin blomningstid
efter att du kommit hem.
Fördelar/värden med att upptäcka sitt andra
sinne:
. Att utöka kunskaper om sig själv - om kroppens
energisystem och den immateriella sfären.
. Känna sin egen andes vitalitet och närvaro.
. Tillfälligt få uppleva ett andligt livstillstånd
- det utomkroppsliga.
. Möten och samtal med icke-fysiska intelligenser.
. "Extra physical romance" - sexuell energi och
kundalini. Erotiska möten och erfarenhet av den
sexuella energins många uttryck
. Healing via chackrasystemet och energikroppen.
. Möte med, tillsynes, avlidna människor.
. Hågkomst, erinran om vad som anses vara,
tidigare liv.
. Kännedom om den personliga livsuppgiften som var
planerad innan födelsen.
. Höjd psykisk förmåga i kontakten med andra
levande existenser.
. Att bearbeta irrationella rädslor, negativa
tankar och blockeringar.
. Få en genomgripande nytändning i livet - känna
livslust och meningsfullhet.

Plats:Englagård Livszentrum, Åsbro (tåg
till Hallsberg, lokalbuss 10 minuter)
Lärare:Camilla Persson
Datum:20-22 juli samt 17-19 Augusti
Kursen startar kl. 14.00 på fredag och avslutas
vid 16-tiden på söndag.
Kostnad: 3.300 SEK. I priset ingår kost och
logi på Englagård (2 övernattningar, alla
måltider.)
Mollis
Fan vilket "Mumbo Jumbo" dom kör med....blir riktigt upprörd faktiskt
Eva-Helene
Ja huvvaligen!! ohmy.gif no.gif no.gif Nog finns det annat (och roligare) att lägga pengarna på!
Anki på Öland
Hahaha, det var just den rätta att sända det till!! Någon på Odla som vill omvända dig??? wink.gif
Anki
storm
CITAT (Anki på Öland @ 08-07-2007, 22:11) *
Hahaha, det var just den rätta att sända det till!! Någon på Odla som vill omvända dig??? wink.gif
Anki

a0a.gif
Airamya
rotfl.gif Som att skicka väderkvarnar till Don Quixote! rotfl.gif

Jag skulle tro att det är någon här på Odla som skojar med dig smile.gif hihihi Riktigt bra faktiskt biggrin.gif

Är du helt säker på att du inte ska gå kursen, Åke? Du kunde ju få vara med om ett flertal riktigt intressanta diskussioner om inte annat wink.gif tongue.gif

hehehe Ja, nu fick jag roligt biggrin.gif

Tycker avsändaren visar prov på ganska skön humor. Men varför vara anonym? Det kan jag inte riktigt förstå.
Gossen Ruda
Förmodligen. Som att hälla vatten på en gås. Bara att skratta eller gråta åt skiten. Funderar bara på hur mailadressen kommit fram, den går väl inte att se, bara att skicka till. Hittade till slut till deras hemsida, halleluja. Remote veiwer
Monarda
Jag tycker absolut du ska åka! Tänk bara att få träffa en icke-fysisk intelligens! coolgleam.gif Bara det vore ju värt avgiften.
Gossen Ruda
CITAT (Monarda @ 08-07-2007, 22:27) *
Jag tycker absolut du ska åka! Tänk bara att få träffa en icke-fysisk intelligens! coolgleam.gif Bara det vore ju värt avgiften.


Jag kommer nog att bli utvisad. Katten bland hermelinerna är inget mot mig på den kursen.
Airamya
CITAT (Gossen Ruda @ 08-07-2007, 22:26) *
Funderar bara på hur mailadressen kommit fram, den går väl inte att se, bara att skicka till.


Hm, det har du ju rätt i förstås. Knepigt. Hade det varit skickat via Odla så skulle du ju se det.
Och mailadresser går inte att få fram.
Puff. Skumt. Måste vara nåt övernaturligt. Remote viewing låter som en möjlig lösning.

tongue.gif
lottapotta
CITAT (Gossen Ruda @ 08-07-2007, 22:31) *
Jag kommer nog att bli utvisad. Katten bland hermelinerna är inget mot mig på den kursen.


Det låter som att det kunde bli spännande... Fast inget för folk med anlag för magsår eller som har dåligt hjärta... naughty.gif
Snöflinga
Skulle nog tro det a0a.gif Luktar lurendrejeri lång väg, för de slantarna kan man ha det betydligare trevligare laugh.gif Just rätt person att vända sig till, måste vara ett skämt tongue.gif biggrin.gif laugh.gif
Gossen Ruda
CITAT (Airamya @ 08-07-2007, 22:33) *
Hm, det har du ju rätt i förstås. Knepigt. Hade det varit skickat via Odla så skulle du ju se det.
Och mailadresser går inte att få fram.
Puff. Skumt. Måste vara nåt övernaturligt. Remote viewing låter som en möjlig lösning.

tongue.gif


Cold reading kanske. Eller så är det den icke-fysiska intelligensen som nästlat in sig i Odlas server.
AnitaO
Definitivt ett skämt från en odlait tror jag giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon