Full version: Mission Impossible?
Bee
Nu är jag ute på djupt vatten och jag ber om hjälp.

Är det någon här som har senaste numret av tidningen Drömhem och Trädgård?

Bland alla 75 sommartipsen hittade jag en klädd bänk från Ikea som jag blev väldigt intresserad av. Vad jag kommer ihåg så vad den på vit på bilden. Hyfsat tjock dyna och veckat tyg nertill. Avtagbar o tvättbar klädsel. Man kunde använda den som förvaring, dvs lyftbart lock om jag fattade det rätt. Bra att ha i hallen med andra ord. Längden är 142 cm.

Det är ungefär det jag minns. Tidningen är tyvärr kvar på jobbet (det är min "lunchtidning" för tillfället) och jag skulle beskriva bänken för maken som ett argument för att åka till Ikea i morgon! Bänken skulle ev passa i vår hall om den fanns i annat än vitt.

Så, är det nån som har tidningen och som kan kolla vad bänken heter? Jag hittar den inte på Ikea.se och kan för mitt liv inte komma ihåg namnet.
Alba
Jag har senaste numret men kan inte förstå vad du menar.
Jag blev väldigt intresserad av den beskrivningen....skulle vilja ha en sån bänk.

Så ser sista numret ut....känner du igen den ?


[attachment=4614:img049.jpg]
Bee
Javisst är det den tidningen! Och jag fick för mig att det var bland sommartipsen bänken fanns men det kan ha varit på en annan sida. Jag har inte hunnit med hela tidningen än men det var före sidorna om dom tre damerna och deras balkonger. Tror jag. Nu börjar jag vackla...
Alba
Jag bläddrar........
Alba
Yessssss tummenupp.gif


Nu hittade jag....längre bak.


Bänken Bjöberg ...bredd 142.....995:-
Avtagbar klädsel och maskintvättbar.
Verkar finnas bara i vitt.


Bjöberg
Bee
CITAT (Alba @ 29-06-2007, 21:08) *
Yessssss tummenupp.gif


Nu hittade jag....längre bak.


Bänken Bjöberg ...bredd 142.....995:-
Avtagbar klädsel och maskintvättbar.
Verkar finnas bara i vitt.


Bjöberg


Jamen Jösses! Det är den! Du hittade den!! Bjöberg, så var det, inte Björn-nånting.

TUSEN MILJARDERS TACK! wub.gif wub.gif wub.gif

Vitt eller inte - I morgon bär det iväg till Ikea! (om .. hm hm 995:- hm... JO! )

Än en gång - TACK! smiley_small_hug.gif
Airamya
...och det är precis såna här trådar som gör mig så lycklig när jag är inne på Odla biggrin.gif

Odla - forumet där du inom loppet av allt mellan en halv minut och två timmar kan få svar på vilken fråga som helst! wink.gif

kompiskram.gif
Leia
CITAT (Airamya @ 29-06-2007, 22:36) *
...och det är precis såna här trådar som gör mig så lycklig när jag är inne på Odla biggrin.gif

Odla - forumet där du inom loppet av allt mellan en halv minut och två timmar kan få svar på vilken fråga som helst! wink.gif

kompiskram.gif


Visst är det härligt!? smile.gif wub.gif
Bee
Ja - jag gillar Odla och alla medlemmar wub.gif Det är ett stort och avlångt land vi lever i men vi har ändå rätt vanliga, eller skall jag säga gemensamma intressen!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon