Full version: S-E-M-E-S-T-E-R
netaave
Nu ska jag bara vara, göra det jag har lust med.
Tar av mig klockan idag, lagar mat när det kurrar i magen och sover när jag är trött.
Härligt bravo.gif yaay.gif smiley_small_hug.gif
anneli85
Härligt!!
annelito
Aah, jag vill oxå ha semester...men får snällt vänta till 6 aug och sen har jag fyra veckor. Men att få vara ute vid sommarhuset denna sommar kommer tack vare det att kännas som semester i sig!
Bee
CITAT (netaave @ 14-06-2007, 12:28) *
Nu ska jag bara vara, göra det jag har lust med.
Tar av mig klockan idag, lagar mat när det kurrar i magen och sover när jag är trött.
Härligt bravo.gif yaay.gif smiley_small_hug.gif


8 (ÅTTA) veckor ! Åh, vad jag blir avundsjuk! Fast jag grattar dig till en välförtjänt semester så klart smile.gif
Själv har 3,5 veckor kvar innan mina (ynka) 4 veckors semester börjar. Men jag skall nog göra som du, bort med klockan o så.
Snöflinga
GRATTIS Netaave till nästan två månaders göravadduvilltid yahoo.gif Ha det så skööönt ...
Huggorm
Ja, det är bara att gratulera. Själv så hoppar jag nog över semestern i sommar, och tar några månader i australien eller asien till vintern i stället
Alba
8 veckor ....det var inte dåligt. Då hinner man verkligen varva ner ordentligt och riktigt njuta av tiden.
Ha en riktigt fin semester.
Tesa
Nu är det tjôt om det där "semester" igen...har fortfarande inte förstått vad det är... g.gif
kerstin z5-6
Igår var första dagen på sommarlovet ! äntligen
Jag ska göra som Neta ...bara jag hinner varvet runt i trädgården först vill säga sweatingbullets.gif
Bettis
Hoppas att ni alla får en härlig semester!! yahoo.gif
Azola
Låter underbart med 8 veckor!
Själv har jag 6 veckor kvar att jobba, men efter det... 6 vec. semester....ska bli sköööööööönt!!
Vi flyttar till nya huset under semestern, så det lär inte bli för mycket "slappande" detta år wink.gif
Är det några som känner för att packa prylar, bära möbler (antika och tunga! wink.gif putsa fönster och gå igenom förråd samt rensa garderober...så pm:a mig, så sänder jag min adress och vägbeskrivning. a0a.gif shy.gif
Kikka
Åh! Härligt! 8 veckor är inte fy skam!
Själv ska jag precis börja på ett nytt jobb så för mig blir det ingen semester alls i sommar. Får njuta desto mer av helgerna istället.
Njut av ledigheten! Något roligt inplanerat?
netaave
CITAT (Kikka @ 14-06-2007, 18:03) *
Åh! Härligt! 8 veckor är inte fy skam!
Själv ska jag precis börja på ett nytt jobb så för mig blir det ingen semester alls i sommar. Får njuta desto mer av helgerna istället.
Njut av ledigheten! Något roligt inplanerat?


Några kryssningar, och dansbandsveckan i Malung är dom enda "måstena" eftersom dom är bokade redan.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon