Full version: Natur och Trädgård
Åsa K, zon 1
Hej!

Ni som prenumrerar på *tidningen* sad.gif

Har ni fått nr 2 ?
Jag trodde att den skulle kommit nu i juni.
Åsa, mälardalen zon 2
Jag har inte heller fått nr 2 så det kanske har varit något problem för enligt nr 1 där det står utgivningsmånader så står ju juni med??
e_sedell
I övrit då, är det en bra läsväd tidning tycker ni? Jag har bara läst enstaka nr som man fått med när man köpt böcker. Jag är lite sugen på att prenumerera på den.... Jag tycker inte man får ut så mycket av andra tidningar, de tar lixom inte upp någonting som är nytt. Men kan allt och jag vill ju fortsätta att utvecklas, jag är ju bara 16...
Åsa, mälardalen zon 2
Natur och trädgård tar upp en massa nytt, forskning, odlingstekniker mm. Den är inte som de vanliga svenska trädgårdstidningarna.

Är du säker på att det är natur och trädgård du läst den brukar väl inte delas ut när man köper böcker??

Ingrid på Västkusten
Jag gillar den skarpt!

Nyttig info :-)
Inget glassigt å säsongsartad som veckotidningarna utan svenskt för svenska förhållande :-)

Hälsar Ingrid
e_sedell
Jo visst är det ju det, man brukar nog få den när man köper böcker härifrån. Det låter ju som om den är bra... Jag får ta något prova på erbjudande någon gång...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon