Full version: Åker tåg..
cic
Fantastiskt, eller hur!? Har visserligen trådlöst hemma med, men att sitta så här på tåget och läsa odla-inlägg är lite spännande och nytt för mig.

Är för övrigt på väg till Sthlm, eller rättare sagt Åkersberga där jag ska gå på kurs i 2 veckor på Runö Folkhögskola. En LO-kurs som heter Insikter.

smile.gif
Farbror Blå
läste först insE rolleyes.gif kter
Alba
Häftigt att sitta på tåget och prata med Odla.

Lycka till på kursen, hoppas du får riktigt givande och härliga veckor. Maten brukar inte vara den sämsta när man bor på internat.
cic
CITAT (Alba @ 20-05-2007, 13:31) *
Häftigt att sitta på tåget och prata med Odla.

Lycka till på kursen, hoppas du får riktigt givande och härliga veckor. Maten brukar inte vara den sämsta när man bor på internat.

Det ligger otroligt vackert! Ska ta lite kort och lägga in senare i veckan.

Och maten, jo, det brukar vara så. Ha bara ätit en måltid hittills och det verkar lovande! tummenupp.gif

Och ja, det är trådlöst på rummet. Tur jag tog med laptopen så jag kan kolla till odla.. flirting.gif
Berith
Jaså där är du! tummenupp.gif Det har varit lite tyst ett tag tycker jag.... crying.gif
cic
CITAT (Berith @ 21-05-2007, 08:50) *
Jaså där är du! tummenupp.gif Det har varit lite tyst ett tag tycker jag.... crying.gif

wub.gif

Så himla mysigt när nån märker att man "varit borta" ett tag. Ibland så tar jag en liten paus.. Har ju ingen trädgård längre och knappt nån balkong heller för den delen. Händer inte så mycket i "småprat" och då känns det lite konstigt att "häcka" på odla.
Alba


Ett jättefint alternativ till "Småprat" är "Chatten". Där får vi många goda skratt och kloka råd.
cic
CITAT (Alba @ 22-05-2007, 10:05) *
Ett jättefint alternativ till "Småprat" är "Chatten". Där får vi många goda skratt och kloka råd.

Borde så klart ge chatten en ärlig chans.. rolleyes.gif Men jag känner att jag blir lite stressad och inte hänger med på vem som pratar med vem eller svarar på vad.. unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon